B&B Le Mas Jorel
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotel Les Ambres(Roussillon)
  • Gratis internet
Hôtel la Clé des Champs(Roussillon)
  • Gratis parkeren
Le Domaine des Andéols(Saint-Saturnin-les-Apt)
FilterenAlle talen
14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we ter plaatse kwamen werden we door gastheer Marc verwelkomt. Al snel werd ons duidelijk dat we geen verkeerde keuze hadden gemaakt, een en al rust. Voor onze eerste keer hadden we een perfecte keuze gemaakt. Bedankt Véronique en Marc voor de goede zorg, perfecte uitleg van de streek en het fantastisch ontbijt. We'll be back.
Alain en Karine

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
marc065, Propriétaire van B&B Le Mas Jorel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

C'était un plaisir de vous accueillir
Au plaisir de vous revoir

25 september 2016 beoordeeld

Wij hebben 10 dagen verbleven in de 'studio piscine' in Le Mas Jorel. Het was een heel aangenaam verblijf. De studio was netjes in orde en er was een kleine keuken voorzien, uitgebreid met microgolfoven, broodrooster, koffiezet...en ventilator.
We hadden een eigen privaat terrasje, vlak aan het zwembad, met comfortabele zitjes.
Het domein was prachtig...een rustige tuin met overal zitjes, twee scharrelende kippen, een zomerterras om te ontbijten, een bar waar je je drankje kon opdrinken...alles was aanwezig.
's Morgens werden we opgewacht door onze steevast opgewekte gastheer Mard en zijn zijn vrouw Veronique die een lekker en verzorgd ontbijt op een leuk gedekte tafel zetten. Iedere dag was er wel iets speciaals aan het ontbijt, buiten de lekkere croissants. Een quiche, een lokale kaas, een lokale specialiteit van de bakker...
Ook kregen we veel tips voor tochtjes in de omgeving, foldertjes en werd ook ons tafeltje 's avonds in een restaurant voor ons gereserveerd!
Als we dan van onze tocht thuiskwamen wachtte het heerlijke zwembad en de luxe ligzetels op ons.
Dit was een verblijf om niet te vergeten: een mooie omgeving, een prachtige locatie, een uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouw. Hier komen we graag terug !

Kamertip: de studio's hebben beide een apart terrasje, dit is echt een meerwaarde.
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
10 november 2015 beoordeeld

Vanuit onze kamer zagen we 's morgens de luchtballon opstijgen uit de vallei. Nadien een zalig ontbijt aan de gemeenschappelijke tafel waar de gasten hun ervaringen van de vorige dag deelden en meteen nieuwe plannen smeedden met de hulp van Marc en Veronique. De Luberon is echt verbluffend mooi. Je kan van het ene dorp naar het andere fietsen. Ook elektrische fietsen zijn makkelijk te huren in deze heuvelachtige streek. En als je dan terug in de mas komt en je kan een duik nemen in het grote zwembad, dan ben je nadien helemaal klaar om de vele heerlijke restaurantjes in de buurt te ontdekken. Ja hoor, de gourmands onder ons worden hier echt wel verwend.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
22 augustus 2014 beoordeeld

Rustige ligging in een schitterend landschap ! Ideale uitvalsbasis.
Zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzame uitbaters. Ruime, nette kamer met prachtig uitzicht.
Steeds lekker ontbijt !!
Om nooit te vergeten..

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
7 mei 2014 beoordeeld

Deze bed and breakfast is echt top! We werden zeer hartelijk ontvangen met een drankje en we kregen onmiddellijk veel uitleg over de bezienswaardigheden in de streek. Alles is zeer netjes verzorgd, er wordt 's morgens een uitgebreid ontbijt geserveerd dat varieert van dag tot dag. De ligging van de B&B is fantastisch, mooi uitzicht over de hele streek. We kregen ook een overdekt plaatsje voor onze fietsen. De B&B is zeer goed gelegen (Avignon, Isle-sur-sorgue, Roussilon, .....) en het was voor ons de perfecte uitvalsbasis om mooie fietstochten te maken. Absoluut een aanrader!

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner