“Aanrader”
Beoordeling van La Cita

La Cita
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Heist-op-den-Berg
3 weken geleden beoordeeld

Fantastisch lekker gegeten, snelle bediening, super vriendelijk personeel! De surf en turf is zeker een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

Tof en gezellig interieur, goede bediening en lekker eten! Een aanrader voor iedereen die een sfeervolle avond wil doorbrengen!

4 weken geleden beoordeeld

Top zaak! Steeds een warme welkom, top bediening, lekker eten en vooral een heel leuke sfeer! We komen zeker terug!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De cocktails zijn even lekker als ze er uit zien. Lekker gegeten in een leuke ambiance. Ideaal om na het eten nog wat na te borrelen.

9 augustus 2021 beoordeeld

Uitgebreide lunch genomen. Cocktail (Leonie) was één van de lekkerste die ik afgelopen tijd gedronken heb.
Eten was lekker. Decoratie en sfeer zitten ook goed. Erg mooi gedaan!

Reizigers die La Cita bekeken, bekeken ook

Wiekevorst, Antwerpen

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In La Cita geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.