“Zwakke bediening”
Beoordeling van Tante Trien

Tante Trien
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Heist-op-den-Berg
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het zit er idd vaak stampvol. Maar op zich onbegrijpelijk als je de zwakke personeelsbezetting bekijkt. Zeer lang wachten geen aandacht door het personeel voir de tafels. Jammer kan veel beter.

Datum van bezoek: september 2019

26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de etalage staat in grote letters “ homemade food”. We bestelden een dagsoep, croque en boterham met kaas en groentjes. Jammer genoeg voorverpakte sla, voorgesneden wortel met kwak metro- mayo bij de croque en op de boterham. Basisbroodjes uit de horeca groothandelwinkel ( metro) bij de soep. Niks homemade aan dus...Mooi interieur, maar je mag niet op de details letten!

Datum van bezoek: april 2019
12 april 2019 beoordeeld

Wij komen meermaals per week langs voor een koffie of thee.
Je krijgt er steeds een klein gebakje erbij.
De brusselse wafels zijn ook top.
Kortweg een aanwinst voor de winkelstraat deze zaak

Datum van bezoek: april 2019
19 maart 2019 beoordeeld

Hier hebben ze lekkere koffies met de nodige zoetigheden, top! Alleen zit het er te vaak stampvol .... een plaatsje veroveren lukt niet altijd.

Datum van bezoek: december 2018
6 maart 2019 beoordeeld

Leuk adresje ontdekt tijdens het shoppen in het centrum van Heist-op-den-Berg...
Genoten van een lekkere lunch én een heerlijke latté (mét enkele zoetigheden).
We werden héél vriendelijk verwelkomd én de bediening verliep super-vlot, ondanks het feit dat alle stoelen steeds bezet waren.
Top! Wij komen nog eens terug!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Tante Trien bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In Tante Trien geweest? Deel je ervaringen!