“Belachelijk”
Beoordeling van Mundo

Mundo
Geclassificeerd als nr. 49 van 77 Restaurants in Geel
5 weken geleden beoordeeld

Ober (her)kent de gerechten niet - bij het opnemen 5 keer alles moeten herhalen. En dan ook nog EEN UUR EN DRIE KWARTIER (!!!) moeten wachten op mediocer bereide gerechten die veel te veel kosten voor wat ze zijn. Nul korting of geste gekregen. Dit vind ik ronduit schandalig eigenlijk ...

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een steak saignant met fijne frietjes gevraagd, op het bord: geen steak te vinden. Ober kwam daarna met een veel te doorbakken steak af. Mijn bord dus twee maal moeten terugsturen...

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Voor de derde maal is de bestelling misgelopen,
1ste maal: salade met gamba. Ontbreekt op gerecht::De gamba.
2de maal:Vd Sugesties:salade met babykreeft en kalfszwezerik. Wat ontbreekt??? De kalfszwezerik.
3dekeer:Ikbestel lamskroon met mosterdsaus. Ik krijg lamskotelet met pepersaus. Ober kent de gerechten niet, krijg ik als reactie.
De reden dat we na de eerste fout toch zijn blijven komen is omdat de boven genoemde gerechten super lekker zijn_ indien alles op bord ligt wat erop hoort te liggen.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld

Chiabatta steenhard, niet te bijten. Opmerking gemaakt. Reactie: zal doorgeven aan keuken. Geen enkele compensatie, nog geen koffietje. Jammer !

Datum van bezoek: juni 2019
15 april 2019 beoordeeld

Mundogras, te nemen met diverse vleessoorten. Zelf ben ik een liefhebber van varkenshaasje, echt nog rose in Mundo. Dus ik vermeld erbij dat ik mijn haasje doorbakken wil. De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Mundo bekeken, bekeken ook

In Mundo geweest? Deel je ervaringen!