“was ( weer ) gezellig en lekker”
Beoordeling van Odette

Odette
Geclassificeerd als nr. 37 van 66 Restaurants in Geel
29 augustus 2020 beoordeeld

Al voor de zoveelste keer geweest, heeft ons weer gesmaakt! Gerechtjes zagen er allemaal zeer mooi uit en ook de smaak was top! Had de gelakte eendeborst die zeer lekker was, de bijhorende gratin was mooi geserveerd, maar vond ik een beetje te droog. Voor de rest van het gezelschap was ook alles in orde. Bediening ook uitstekend! Was niet de eerste keer dat we hier kwamen en zal ook niet de laatste zijn!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig en zalige mosselen gegeten. Als Nederlander nog nooit op deze manier bereid! Wat hebben we genoten!!
Aanrader!!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten met kinderen. Hun gerechtje was perfect. De mixed grill die ik nam was verbazingwekkend snel klaar... opgewarmd vlees dacht ik... het was erg droog... jammer.

6 maart 2020 beoordeeld

Eten was best goed, maar er mist toch wel wat. Had de mixed grill met champignon roomsaus genomen, de saus was smakeloos..gekookte room met enkele champignons in. Na dit aan te geven aan de bediening werd er amper op gereageerd. Ook de desserts vielen mee, maar voor die prijs mag het wel wat beter zijn dan wat we kregen.

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

erg lekker gegeten in een gezellige setting. We hadden gekozen voor de hamburgers en deze waren werkelijk heerlijk. We waren geweest op een doordeweekseavond dus het was ook druk.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Odette bekeken, bekeken ook

In Odette geweest? Deel je ervaringen!