“Gezellig terras ”
Beoordeling van Volt Geel

Volt Geel
Geclassificeerd als nr. 5 van 77 Restaurants in Geel
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De salade met scampi’s is een echte aanrader. Lekker! Misschien wel niet meteen heel gezond of mager omdat er ook sushi en gefrituurde groenten op liggen.
Prijs/kwaliteit goed met een proper terras.
Wij komen terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

10 september 2019 beoordeeld

Patat T-bone steak, beste van de met en omstreken.
Bediening super... locatie super...
Aanrader voor iedereen!!

10 september 2019 beoordeeld

We hebben fantastisch goed gegeten, mijn zakenpartners wisten niet wat ze zagen!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

9 september 2019 beoordeeld

We werden zeer vriendelijk ontvangen bij restaurant Volt. We namen het tapas menu waarbij er een mengeling was van vis en vleesgerechten. Dit tapasmenu werd in 3 gangen gereserveerd. Wij vonden dit heerlijk, lekker alles met elkaar sharen en terwijl genieten van een lekkere cocktail. Zeker voor herhaling vatbaar.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten met het gezin.
Vriendelijk personeel
Grote porties maar geen probleem want hebben doggy-bag meegekregen.
Vegan/veggie-vriendelijk
Komen zeker terug!

Reizigers die Volt Geel bekeken, bekeken ook

In Volt Geel geweest? Deel je ervaringen!