“Lekker en waar voor je geld.”
Beoordeling van El Greco

El Greco
Geclassificeerd als nr. 19 van 66 Restaurants in Geel
31 mei 2018 beoordeeld

Al diverse malen geweest zowel als gewone gast alsook met social deals. Telkens was het dik in orde.
Van de negatieve commentaren die in de eerste maanden na de opening rondgingen hebben we niet veel gemerkt.
De zaak ik smaakvol en proper ingericht.
Het eten is lekker en smaakvol en naar mijn ervaring met de Griekse keuken echt wel volgens de normen en met verse producten gemaakt. Waar voor je geld. Veel look, maar dat hoort in mijn ogen bij de keuken.
De bediening is jong, maar doet haar werk uitstekend, bereid om te luisteren, attent en zeker niet traag.
De huiswijn zeker drinkbaar en zeer ruim ingegoten. Af en toe een presentje (zoals de laatste keer een onverwacht en gratis glaasje ouzo tussendoor), maakt dat je je als klant gewaardeerd voelt.
Wij blijven klant en kunnen het zeker aanraden.

21 mei 2018 beoordeeld

Met een Griekse gastvrijheid word je hier verwend met het lekkerste eten dat je kan krijgen in de buurt. Zeer vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een positieve ervaring vorige zomer ( 2017) nog eens terug geweest met dezelfde groep vrienden. 2u zitten wachten op eten, zelf moeten smeken om een stukje brood, rekening die niet klopte, ...

Het zal lang duren voor ze me hier terug zien.

22 april 2018 beoordeeld

onbekend is onbemind , dat was zeker het geval in El Greco , dicht bij huis , nooit de moeite gedaan om te proberen , het eten was echt heel lekker , de bediening zeer vriendelijk en aangezien we buiten konden eten waanden we ons , ook dankzij de Griekse muziek in een zomers land !
De schotel mezze was zeker meer dan voldoende en alles was lekker !

1 april 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer hier met grouponbon Mezze gaan eten. Een heel positieve ervaring.
Heel mooi interieur, lekkere ouzo als aperitief, een grote schotel met koude groenten en kaas, een apart kommetje met warme groenten en mandje met lekker brood. We vroegen het vlees/vis goed doorbakken (spijtig voor de zwangere schoondochter dat dit nog niet helemaal in orde was) en kregen dit op een aparte schotel. Alhoewel de porties met Groupon kleiner zijn dan normaal, was het meer dan voldoende.
We waren er al om 18u, dus zeker geen lange wachttijden.
Heel vriendelijke bediening!
We komen zeker terug!

Reizigers die El Greco bekeken, bekeken ook

In El Greco geweest? Deel je ervaringen!