brigitte s
Geel, België

hotel centrum Lier

Beoordeling van Hof Van Aragon
3,0 van 5 bollen13 feb 2022 beoordeeld
Vriendelijk onthaal. Ouder hotel, maar wel redelijk proper. Desalniettemin rook het een beetje muf op de gangen , gelukkig niet op de kamer. Ruime kamer en badkamer met ligbad en dubbele lavabo. Afzonderlijk toilet. Mooi uitzicht. Koffie- en theevoorzieningen op de kamer. Gratis water. Gratis wifi. De kamer zou wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Een likje verf zou al wonderen doen. Je krijgt een code om 's nachts binnen te komen. Receptie is niet altijd bemand.
Prima ligging vlakbij het centrum en ook vlakbij een parking. Na een avondje stappen in Lier is dit een goed hotel om te overnachten.
Datum van verblijf: februari 2022
Kamertip: De luxe kamers hebben een open toilet zonder deur! We verkozen daarom een grote kamer met zicht...
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
the facade of the houses
  • ZenHotels.com
      Bar/lounge
      14.1 km van Hof Van Aragon
      Meer hotels in Lier bekijken
      Beoordeeld op 1 januari 2022

Het was super vertoeven in een nette gezellige ruime kamer met een mooi zicht op de Nete en een heerlijk bed!! Een ruime nette badkamer voorzien van alles wat we nodig hadden..ook bad en douche. Het ontbijt was top, het personeel zeer vriendelijk en de poetsdames deden hun werk voortreffelijk! Zo kregen we elke dag verse handdoeken, koffie, thee, water en een nette kamer!
      Zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: december 2021
      Beoordeeld op 20 november 2021

Romantische ligging aan het water in de binnenstad. De prachtig verlichte en statige Sint Gummarus kerktoren die we zagen vanop onze kamer is heel uniek. De kamer was groot en proper, plus heel goed bed. Onze Beagle was welkom, dat is voor ons heel belangrijk.
      De heer die het ontbijt verzorgde was heel vriendelijk, De heer achter het onthaal loket iets minder. De poetsvrouw die we zagen op de gang was ook heel vriendelijk. Het was een aangename overnachting. Aan te raden als je Lier eens wil verkennen.
      Omdat onze Boiler verstek gaf en de hersteller maar vier dagen later kon komen, namen we deze oplossing om een bad kunnen nemen. Goede oplossing vind ik zelf.
      Vriendelijke groetjes Lutgarde en Paul

Kamertip: Kamer aan de kant van het water geven een gezellig gevoel.
      Datum van verblijf: november 2021
      Beoordeeld op 9 augustus 2021

Laat ons beginnen met de goede dingen: bed en hoofdkussen heel goed; ontbijt goed.

En nu de rest: onthaal bij aankomst onvriendelijk. Gereserveerde kamers niet toonbaar, volledig verouderd: gaten in de muur, bevestigingshaken in balken, wc deur beschadigd en hangt volledig los, pedaalemmer in wc stuk, veluxen vuil, vies en vettig, men heeft schrik om deze open te doen omdat ze er uitzien dat ze er elk moment kunnen uitvallen. Loshangende verf en schimmel, geen dop in lavabo waardoor men papier moet gebruiken om water in de lavabo te houden, stopcontact in wc zit los, geschreven letters op balk, ... Het vriendelijkste personeel waren de poetsdames. Zeker niet aan te raden en het zal voor ons bij deze ene keer blijven.

Datum van verblijf: augustus 2021
      Beoordeeld op 19 juli 2021

Kamers aan opwaardering toe,, het ontbijt was goed, bediening in orde,, het hotel zelf was historisch, goede ligging in het centrum van Lier,,dicht bij de grote markt waar veel te zien is,, wel een aanrader..

Datum van verblijf: juli 2021
      Beoordeeld op 26 mei 2021

De inrichting is wat gedateerd maar alles is heel proper, de bediening heel vriendelijk en het ontbijt lekker!! Toen we even in de tuin wilden zitten om de krant te lezen, werd ons daar een koffie aangeboden. Leuk!

Datum van verblijf: mei 2021