“Stelt nooit teleur !”
Beoordeling van café-bistro Het Looks

café-bistro Het Looks
Geclassificeerd als nr. 3 van 135 Restaurants in Lier
Beschrijving: Café-bistro Het Looks serveert je eten, drinken en cultuur. In de gezelligste wijk van Lier. We verwelkomen je graag in de vroegere brouwerij Chevalier-Marin. Jan en Anja delen er hun passie voor lekkere, pure dingen. Jan goochelt met tapkranen en kopjes. Anja is toverfee in de keuken. Ont-moeten is er synoniem voor genieten, beleven, thuisvoelen.
14 september 2019 beoordeeld

Al meerdere malen geweest en telkens een super menu voor een goede prijs ! Ook van de waterforfait ben ik fan.

Datum van bezoek: juli 2019

4 september 2019 beoordeeld

Wil je goed, lekker eten voor een eerlijke prijs? Dan moet je bij Het Looks zijn. De driegangenmenu is telkens weer een leuke ontdekking om duimen en vingers bij af te lekken. Hier ga je nooit met spijt buiten, enkel met een goed, voldaan gevoel!

22 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten ! Top service ! Mooie aanvullende wijnen Mooi menu Echt een aanrader voor Lier !!

11 augustus 2019 beoordeeld

Als we in Lier eten, dan is het altijd het Looks. Het is inmiddels al zo ongeveer ons stamcafé in Lier geworden, waar we met veel genoegen een paar keer per week een flink, altijd perfect, getapt bier drinken. De twee Lefort-bieren op vat moet je echt eens proberen!

11 augustus 2019 beoordeeld

Prijs kwaliteit is dit echt het beste restaurant van Lier en omstreken. Driegangenmenu is altijd vers, lekker en origineel. We komen keer op keer terug en stelt nooit teleur.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die café-bistro Het Looks bekeken, bekeken ook

In café-bistro Het Looks geweest? Deel je ervaringen!