“Malsere ribbetjes vind je niet”
Beoordeling van Marnixhoeve

Marnixhoeve
Geclassificeerd als nr. 28 van 101 Restaurants in Lier
Keukens: Belgisch, Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen
Beschrijving: Marnixhoeve dat is (h)eerlijke nostalgie sinds 1909 met een rijke geschiedenis. Authenticiteit, identiteit, traditie en een goede Vlaamse kost zonder teveel fantasietjes… Dat is onze filosofie. Je kan bij ons op de kaart enkele Vlaamse klassiekers als kalfsfricasee, stoofvlees friet van de bomma en paling in’t groen vinden. De kaart is bewust niet te uitgebreid daar we alles van A tot Z vers en zelf bereiden van fond tot afgewerkt product. Elke maand serveren we een streekgebonden 3-gangen maandmenu aan 35 euro per persoon waarvan u de gerechten ook apart kan bestellen. Dankzij de ligging is de Marnixhoeve de ideale ontmoetingsplaats voor een zakenlunch. Ons lunchmenu is markt en seizoensgebonden en veranderd elke 2 weken. U heeft er de keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten voor maar 19.95 euro per persoon. Ook de gerechten uit dit menu zijn afzonderlijk te bestellen. Bier is waar elke Belg trots op mag zijn en wordt te vaak aan de kant gezet voor wijn of andere dranken bij het eten. Omdat dit stukje erfgoed perfect in onze filosofie past maken we op de kaart de link tussen de bieren en onze gerechten. Kom zeker eens proeven. Daarnaast is het er ook de ideale plek om na een wandeling of fietstocht te komen genieten tijdens onze „tea-time” van een heerlijke kop illy koffie met een pannenkoek of andere zoetigheid. De Marnixhoeve is al lang en heel ver bekend, maar is pas sinds februari 2014 onder de uitbating van Inge, Anouk en Bjorn. Het is na café Latino te lier en café St-Gummarus reeds het derde project van bvba pallieterke.
1 oktober 2020 beoordeeld

Wat een top ervaring! Enorm vriendelijk personeel, zeer lekkere cocktails en dan de ribbetjes... Vallen zo van het bot af, gewoonweg heerlijk! Absolute aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020

28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste ribbetjes ooit, en geloof ons wij zijn ribbetjes fans. Ik snap de negatieve commentaren echt niet,.... Idd het personeel heeft het mega druk,... Maar wat wil luxe bediening als je ribbetjes voor €10.90 kan eten? Het interieur is ouderwets, maar van zodra je 1 rib gegeten hebt weet he dat eten belangrijker is dan inrichting. De beste ribben ooit zijn bij de Marnixhoeve

Datum van bezoek: februari 2020
12 september 2020 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening! Enorm lekker gegeten! Ruim voldoende en super lekker. Het was af van voorgerecht tot de dessert.
Nog eens een dikke pluim voor de bediening!

Datum van bezoek: september 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten Lier op het buiten terras gegeten Lekker in het zonnetje. Bediening was traag, zeker 1 uur gewacht op t eten. Helaas was dit ook niet geweldig.

Datum van bezoek: juli 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De marnixhoeve ligt juist buiten lier en is een oude grote hoeve.we namen met ons gezin een ontbijt buffet, en dit was wel goed verzorgd met alles erop en eraan , verschillenden soorten brood , koeken, uitgebreide toespijzen zowel vlees als kaas.voldoende dranken.zeker het nogmaals te herhalen.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Marnixhoeve bekeken, bekeken ook

In Marnixhoeve geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.