“Laatste keer”
Beoordeling van Nethe & Drinke

Nethe & Drinke
Geclassificeerd als nr. 6 van 102 Restaurants in Lier
3 weken geleden beoordeeld

Verschrikkelijk lang moeten wachten elke keer. Om 17u was de filet pure al op. We krijgen dan een rib eye en verschrikkelijk slecht vlees. We waren een "vergeten" tafel. Duurde telkens heel lang voordat we iemand konnen wenken om nog iets te krijgen. Dan bij de afsluit nog 1u moeten wachten om te kunnen betalen. Verschrikkelijk. Sinds de mannelijke ober vertrokken is is het sterk verzwakt.

Datum van bezoek: juli 2021
dirk s, Eigenaar van Nethe & Drinke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste brynnt , bedankt dat u toch na dit lange wachten nog even de tijd heeft gevonden om een beoordeling te schrijven.
Het spijt ons dat u niet tevreden was over uw bezoek, maar wanneer men met verse producten werkt , kan het wel eens gebeuren dat door de drukte , bepaalde zaken uitverkocht geraken.
U bent de eerste klant waarbij de de dry aged ribeye niet smaakte , deze is natuurlijk een beetje meer uitgeproken van smaak dan een filet pur.
Uit de reacties van andere klanten , menen wij te mogen afleiden dat onze andere medewerkers net zo professioneel werken als de mannelijke ober waarvan u blijkbaar " een grote fan " bent.

Met vriendelijke groeten

4 weken geleden beoordeeld

Top service, met z'n viertjes lekker gegeten. Ik had filet mignon angus seignant besteld. Deze was te ver en heb serveerster hierover aangesproken. Ze nam direct mijn bord mee en kwam even later terug met een perfect gegaarde angus met lekkere extra groentjes en frietjes. Dank U voor de reuze bediening van superlekkere gerechten!!!

Datum van bezoek: juni 2021
dirk s, Eigenaar van Nethe & Drinke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste ,
Bedankt voor de positieve beoordeling van Nethe & Drinke.
Hopelijk tot snel.
met vriendelijke groeten
Dirk

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Het restaurant en het terras zijn heel gezellig en mooi. De bediening is heel vlot. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De uitbater is heel vriendelijk! Alles was perfect

Datum van bezoek: mei 2021
4 weken geleden beoordeeld

Lekker en niet duur.

Vriendelijke bediening.

Zelfs BVs hebben wij hier gezien.
Hier komen wij graag terug.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021

Beste Nick 100,
Bedankt voor de beoordeling van ons restaurant.
Wij vinden het fijn dat het bezoek u heeft bevallen .
Bij ons zijn alle klanten " onze BVs "

Tot gauw
Dirk

1 juni 2021 beoordeeld

Na een prachtige wandeling rondom de mooie stadje Lier hebben we er de lunch gebruikt. We hebben er de wrap van kip & mango besteld en die smaakte erg lekker op het zonnig terras voor dit restaurant.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Erg druk bezocht restaurant en zo is het niet altijd mogelijk om direct er een vrij tafeltje te vinden op het terras.

Datum van bezoek: mei 2021
dirk s, Eigenaar van Nethe & Drinke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2021

Beste jcob,
Fijn te horen dat zowel Lier als ons restaurant u bevallen hebben .
Hopelijk tot een volgende keer . Mogelijks kunnen wij u dan binnen ontvangen .
Met vriendelijke groeten
Het Nethe & Drinke -team

Reizigers die Nethe & Drinke bekeken, bekeken ook

In Nethe & Drinke geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.