“Wauw!”
Beoordeling van Goudt

Goudt
Geclassificeerd als nr. 4 van 135 Restaurants in Lier
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In Goudt word je vriendelijk ontvangen en bediend. De gerechten en de aangepaste wijnen zijn schitterend en vol van smaak. Ook de aperitief is lekker. Een heerlijke negroni om te starten. Bij de koffie is het fijn dat de chef-kok zijn zelfgemaakte zoetigheden komt voorstellen. Heel erg lekker gegeten. Het is zijn geld zeker waard.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

toffe bediening gezellig lekker fijn mooi fantastisch, zeker om terug te gaan voor een gezellige avond !

Datum van bezoek: mei 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Wij kwamen hier voor een tweede keer en namen het 5-gangenmenu met aangepaste wijnen. Elk gerecht was fantastisch klaargemaakt met als hoogtepunt de kingfish! Ook de gastvrouwen van dienst krijgen een dikke thumbs up! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezellig. Mensen deden echt hun best om het ons naar de zin te maken. De kok kwam op het einde van de avond nog zelfs langs met lekkere dessertjes.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten, eigenaars zijn duidelijk gepassioneerd bezig met hun zaak. Sfeer was gemoedelijk, geen luid gekletter of roepende bediening. Eten was echt overheerlijk, een absolute aanrader

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Goudt bekeken, bekeken ook

In Goudt geweest? Deel je ervaringen!