TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
Jungle trek, jungle trek, in Bukit Lawang 🎶🎶🎶

Andy heeft het vervoer vanaf Medan naar Bukit lawang voor ons geregeld, een village tour en een 2 ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Elza B
In één woord: geweldig!

De tweedaagse jungle trekking met Andy en Jerry gedaan. Het was echt super! We hebben heel veel ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
loes92_
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 51 beoordelingen

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Op zaterdag 7 September hebben wij in Bukit Lawang een jungle trekking tour gedaan met Andy Jungle.
Daarbij hebben wij 8 orang oetans mogen spotten. Een hele mooie bijzondere ervaring.
Andy is een top gids, vertelt veel over de omgeving, planten, bomen en natuurlijk de orang oetans. Wij raden het zeker aan om de tour bij hem te boeken!

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik deden een 3 daagse tour door de jungle. In een woord: geweldig! We zagen orang oetans, Thomas leaf monkeys, een hornbill, een wilde pauw, en nog veel meer soorten apen! De gidsen waren goed, grappig, en hadden veel respect voor ‘hun’ natuur. Het eten was ook top! Het spotten van wildlife, douchen en de rivier, eten met je handen, en slapen in de jungle maken dit samen een ervaring om nooit meer te vergeten! Op een tube door de jungle terug naar bukit lawang was een geweldige afsluiter. Ik zou deze tour iedereen aanraden!

Beoordeeld op 3 september 2019

Vantevoren hebben wij getwijfeld om 3 of 2 nachten te doen maar de 3 dagen zijn het meer dan waard! Naast ruim 13 oeran oetangs hebben wij ook de black gibbon gezien die zijzelf al meerdere maanden niet hadden gezien, als we de twee dagen hadden gedaan hadden we deze gemist. Andy heeft voor ons ook vervoer van het vliegveld geregeld wat helemaal top was, onderweg konden we zelfs nog stoppen om wat te eten.
Verder krijg je meer dan genoeg eten in de jungle, telkens vers gekookt. Ze zorgen echt goed voor je! Je hoeft niks qua slaapspullen mee te nemen want ze hebben zelfs slaapzakken voor je, een lakenzak zelf meenemen is wel aan te raden. De gidsen hebben humor en zorgen ook in de avond voor vermaak met allerlei leuke spelletjes. Ik zou iedereen aanraden om bij Andy te boeken! Hij is vaak goedkoper dan de rest en wij hebben een super ervaring gehad.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

De 2d/1n trip geboekt bij Andy. Er zijn zoveel aanbieders, dus waar begin je? Door de goede beoordelingen en aanraders hier terecht gekomen. Alles kwam ook uit!
13 orang oetangs gezien. De gidsen, Imam & Harry gingen met respect om met de dieren. Ook hebben ze erg veel humor en hebben onze trip echt onvergetelijk gemaakt! Eten was ook heerlijk en altijd genoeg (soms teveel ) en we konden vooraf aangeven dat we vegetarisch wilden. Zonder twijfel zou ik hier nog een keer boeken!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Echt een superervaring gehad met deze organisatie! Met 2 gidsen gingen ik en mijn vriendin op pad voor 3 dagen en 2 nachten! De jungle is geweldig! Wally en Cacao waren onze gidsen! Het zijn 2 jongens met enorm veel kennis van de jungle! En een enorm respect voor de natuur! Ik kan het iedereen aanraden!

Alles was tot in de puntjes verzorgt! Het eten en de locaties om te slapen waren fantastisch! Er is veel uitleg en je kan alles vragen!