“Geweldige jungle ervaring!!”
Beoordeling van Bukit Lawang Adventure

Bukit Lawang Adventure
Geclassificeerd als nr. 5 van 70 Outdooractiviteiten in Bukit Lawang
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: BUKIT LAWANG ADVENTURE's specialiteit is het organiseren van jungle trekkings door het Gunung Leuser National Park vanuit het kleine dorpje Bukit Lawang. Een trekking, van 3 uur tot 8 dagen, is de beste manier om orangutans en andere exotische dieren en planten van dichtbij te observeren. Wij regelen ook andere outdoor activiteiten, transport en accommodatie in Noord Sumatra.
30 mei 2018 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben een 2 daagse jungle tocht gedaan met gidsen Roni en Juelin (?). Per email geboekt en goed contact gehad met Nicco over onze wensen en plannen. We kwamen later in de avond aan dus we kozen voor een pick up van het vliegveld. Dit is het geld meer dan waar omdat de chauffeur je letterlijk staat op te wachten bij de gate, Engels spreekt en de rit best lang is (5 uur ongeveer). In Bukit Lawang word je weer opgewacht om netjes naar je guest house gebracht te worden. Die avond kregen we goede uitleg over de jungle trek; wat te verwachten, wat mee te nemen en voor te bereiden. Netjes op tijd opgehaald de volgende ochtend en toen twee dagen een geweldige tijd gehad. Veel uitleg onderweg over flora en fauna en natuurlijk al redelijk snel meerdere oerang utans. Dichtbij, maar de gidsen houden wel afstand en voeren ze niet!! Overnachten in de jungle was comfortabel op een matrasje en het eten was heerlijk. Gezellige gidsen, goed vermaak en ze zorgen echt voor je. Gewoon boeken voor een onvergetelijke ervaring!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je een jungle trekking willen doen, dan kunnen we niets anders dan iedereen Bukit Lawang Adventure aan te bevelen. Super begeleiding, heerlijk eten, en vanuit de gidsen respect voor de natuur. Bij andere organisaties hebben we anders gezien. Het tuben na afloop was ook zeker de moeite waard. Nicco en Soria, bedankt voor alles! Liefs, Milou & Tim

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele gave dingen gedaan, jungle Tour, motor tocht, olifanten gezien, Nicco heeft alles perfect geregeld en is erg betrokken! Dank je wel Nicco voor de onvergetelijke tijd!

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een tip van een collega deze trekking geboekt. Ontzettend vriendelijke mensen; gids Nikko spreek ook een beetje Nederland, samen met gids Lely heeft hij ons de jungle laten zien.

Wij waren met vier personen, maar de groepen zijn altijd klein. Al vrij snel Orang-oetangs gezien. Baby, moeder en later ook een mannetje. Verder diverse dieren gezien; schildpad, Varaan etc.

Terugweg over (wild)water met tub! Super ervaring! Echt een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de jungle tour gedaan; was echt fantastisch! Veel Orang-oetangs ,apen vogels en een schildpad gezien enz enz. Mooi om te zien hoe deze mensen bezig zijn om de natuur te redden daar. Lunch was heerlijk de gidsen doen het ook erg leuk met humor kan niets beter zeggen dat het uitmuntend was! Super bedankt Butik Lawang Adventure (Nikko en Lely)

Reizigers die Bukit Lawang Adventure bekeken, bekeken ook

In Bukit Lawang Adventure geweest? Deel je ervaringen!