“GEWELDIG”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 hotelbeoordelingen
“GEWELDIG”
Beoordeeld op 20 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Een echte aanrader.
Umoja is een ruim en vooral luxe woning, schoon en vooral compleet. Er ontbreekt je echt aan niets. De gehele woning heeft airco en voorzien van WIFI. Rondom het huis ligt het terras met een pool en een heerlijke loungeset.
Regelmatig ontvang je bezoek van de bewoners van de omgeving zoals olifanten, kudu's, pumbaa's en noem maar op. Ze lopen gewoon door de achtertuin.
Het huis wordt dagelijks keurig schoongemaakt door zeer vriendelijk personeel. Het is gewoon weg een paradijs waar je heerlijk tot rust kunt komen of op safari kan gaan naar het Kruger op zo'n 25 minuten rijden. Via Umoja kan je ook diverse excursies boeken zoals een bootsafari. Prachtig!

De eigenaresse van het huis is zeer behulpzaam en je kan altijd als je vragen hebt een mail of app sturen. Geweldige service voor vertrek maar ook tijdens het verblijf en zelfs na het verblijf. Zoek je een huis in de omgeving van Phalaorwa, dan is dit de AANRADER!
Baie Dankie Umoja voor een heerlijke tijd in jullie prachtige huis!

Datum van verblijf: oktober 2018
22 nov 2018
Beste Corine,

Dank je wel voor deze geweldige recensie. Wij vonden het leuk jullie als onze gasten te hebben en hopen dat jullie een keer terugkomen. En inderdaad: we hebben geweldig personeel, die maken de trip tot een topervaring!

Chantal S
Eigenaar
steefje84 ...
Beek, Nederland
“Heerlijk huis”
Beoordeeld op 31 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Zijn hier augustus 2 nachten verbleven met onze zoontjes. Is een mooi ingericht en uitgerust huis met eigen zwembad. In de nabije omgeving is veel te doen, hadden gerust langer kunnen blijven. Hebben een boottocht gemaakt op de Olifantsrivier, erg leuk. Hoogtepunten waren het stekelvarken en de giraffe die op bezoek kwamen. Prima contact met eigenaren.

Datum van verblijf: augustus 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
2 sep 2017
Beste Family F. Bedankt voor de leuke recensie, leuk dat de giraffe en het ondeugende stekelvarken langs zijn gekomen. Maar vooral leuk dat jullie ook hebben ontdekt dat een paar dagen eigenlijk te weinig is om alles te doen. Dat zeggen wij vaak tegen onze gasten maar jullie bevestigen dat. Wij hopen dat jullie de volgende keer nog terug komen.
C.Settels
Umoja Bushvilla - wildlife without fences!
Pioneer66 ...
“Geweldig Afrika”
Beoordeeld op 5 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Als je het echte Afrika gevoel wil ervaren, maar niet in een tent, dan is dit de plek waar je moet zijn! De giraf, waterbok, wrattenzwijn, stekelvarken, heel veel mooie vogels enz en dat gewoon vanuit een heerlijke terrasstoel! Je ziet het Krugerpark liggen!
Een erg sfeervol ingericht huis, 3 badkamers en heerlijke bedden met klamboe. Een keuken met Alle voorzieningen en daarbij ook nog een eigen zwembad!
Wij zijn 5 dagen geweest, eigenlijk te kort.....

Datum van verblijf: september 2016
Service
Pluspunten: Het totaal plaatje
Minpunten: Niets
Reisgroep: Tieners
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
6 okt 2016
Bedankt voor jullie leuke recensie en wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. We hopen jullie dan ook nog een keertje te mogen verwelkomen en inderdaad: je hebt minstens een week nodig en dan nog is er nog zoveel te zien en te doen. Dat horen we van iedereen!
susanromg ...
“Family”
Beoordeeld op 5 oktober 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Een onvergetelijke en geweldige vakantie in Umoja Bushville. Een heerlijk comfortabel huis middenin een klein privé Kruger park. Hoe geweldig is het om in de tuin te genieten van een prachtige natuur en niet te vergeten de dieren. Een giraffe, waterbok, wrattenzwijn & hyena in de tuin is toch ongelooflijk. En er waren nog vele andere indrukwekkende dieren rondom het huis. Soms meer dieren hier te zien dan een dagje Kruger park.
The most beautiful place on earth!!!
We komen graag nog eens terug om te genieten.
Bedankt voor jullie gastvrijheid Fam Settels.

Datum van verblijf: augustus 2016
5 okt 2016
Beste family Romgens,

Dank je wel voor de leuke recensie en wat fijn dat jullie zo enorm hebben genoten van het verblijf bij Umoja en van de rondreis door Zuid Afrika. Hopelijk komen jullie nog een keertje terug!
476ellen
Eindhoven, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prachtig huis in de bush!”
Beoordeeld op 13 maart 2016 voor een verblijf in maart 2016

Wij hebben een week in dit prachtige huis verbleven. Het ligt op het Silonque Bush Estate wat onder Nederlands management staat. Wij vonden het prettig dat je heel veel privacy had maar dat er een receptie en management in de buurt waren als er iets was of als je vragen had. Ook Chantal en Serge, de eigenaren van het huis, waren goed bereikbaar voor vragen en tips. Het huis heeft een klein zwembad om af te koelen, wat heerlijk was omdat het erg warm was toen wij er waren. Het estate heeft nog twee mooie zwembaden waar je ook kunt relaxen en genieten van de stilte en de bush. Het is er erg rustig en dat vonden wij heerlijk.
We hebben de giraffen en olifanten helaas niet gezien, maar wel een stekelvarken en hyena's, wat erg bijzonder was om die zo dicht bij het huis te zien.
Het huis zelf heeft een keuken die van alle gemakken voorzien is en verschillende terrassen waar we veel gebruik van gemaakt hebben.
Het dorp is maximaal 20 minuten rijden en er zijn voldoende supermarkten en een paar leuke restaurants om 's avonds te eten.
Al met al hebben wij een heerlijke week gehad in Umoja en kunnen het huis en Silonque Bush Estate aan iedereen aanbevelen die wil genieten van luxe midden in de natuur en uitstapjes wil maken naar het Krugerpark. Wij hebben ook gegolfd op de Hans Merensky golfbaan die vlakbij ligt en daar giraffen, nijlpaarden, krokodillen, aapjes en impala's gezien. De baan zelf was niet zo heel goed onderhouden, maar door alle dieren op de baan was het een onvergetelijke ervaring.

Datum van verblijf: maart 2016
Sevda Z
2 beoordelingen
“Zeer mooie villa op een fantastische locatie..!!”
Beoordeeld op 6 januari 2016 voor een verblijf in december 2015

Deze villa is echt helemaal compleet. Prachtig ingerichte woonkamer. Mooie slaapkamers, badkamers, airco's, heerlijke zithoekjes en geregeld bezoek van impala's, wrattenzwijntjes, prachtige vogels, en last but not least de hyena's die elke avond kwamen badderen en water drinken. We verbleven helaas maar 3 dagen in dit prachtige huis, wat veel te kort was natuurlijk. We waren daar met Kerst en hebben het kerstdiner bijgewoond welke op de Estate werd gegeven inclusief met een Afrikaans dans optreden. Door middel van een grote schijnwerper die gericht was naar het waterpoeltje konden we 's avonds het actieve dierenleven blijven aanschouwen. Vriendelijk management, veilige Estate en een grote plus was de schoonmaak. Niet twijfelen..hier voel je je echt midden in de bush..!!

Datum van verblijf: december 2015
Je leeftijdgroep 35-49
7 jan 2016
Beste Sevda en Rob,
Wij zijn blij dat jullie zo'n leuke ervaring hebben gehad! En jammer dat de olifanten niet net bij Umoja hebben staan drinken maar bij de buren verderop hun sundowner zijn komen halen. Wie weet, de volgende keer. Bedankt voor de leuke recensie.
Maartje20 ...
Amsterdam, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Heerlijke ruime en comfortabele bushvilla met prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 14 december 2015 voor een verblijf in december 2015

Zoals al door zo vele geschreven hebben wij ook mogen ervaren om het dierenrijk in "onze tuin" te mogen aanschouwen. Het huis voelt als thuis, is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook bij deze compliment aan de eigenaresse Chantal die je graag vele tips wil geven om het verblijf nog indrukwekkender te maken. Dank Chantal voor je enthousiasme voor Afrika! Komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2015
15 dec 2015
Beste Maartje,

Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Het was mij een groot plezier om je te mogen helpen met de rest van je reis door ZA en je hebt er een leuke nieuwe bestemming bij gevonden in Clarens begreep ik. We hopen jullie zeker nog een keertje te mogen verwelkomen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren