“Geweldig Afrika”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Een TripAdvisor-lid
“Geweldig Afrika”
Beoordeeld op 5 oktober 2016 voor een verblijf in September, 2016

Als je het echte Afrika gevoel wil ervaren, maar niet in een tent, dan is dit de plek waar je moet zijn! De giraf, waterbok, wrattenzwijn, stekelvarken, heel veel mooie vogels enz en dat gewoon vanuit een heerlijke terrasstoel! Je ziet het Krugerpark liggen!
Een erg sfeervol ingericht huis, 3 badkamers en heerlijke bedden met klamboe. Een keuken met Alle voorzieningen en daarbij ook nog een eigen zwembad!
Wij zijn 5 dagen geweest, eigenlijk te kort.....

Service
Pluspunten: Het totaal plaatje
Minpunten: Niets
Reisgroep: Tieners
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
6 okt 2016
Bedankt voor jullie leuke recensie en wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. We hopen jullie dan ook nog een keertje te mogen verwelkomen en inderdaad: je hebt minstens een week nodig en dan nog is er nog zoveel te zien en te doen. Dat horen we van iedereen!
susanromg ...
“Family”
Beoordeeld op 5 oktober 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016

Een onvergetelijke en geweldige vakantie in Umoja Bushville. Een heerlijk comfortabel huis middenin een klein privé Kruger park. Hoe geweldig is het om in de tuin te genieten van een prachtige natuur en niet te vergeten de dieren. Een giraffe, waterbok, wrattenzwijn & hyena in de tuin is toch ongelooflijk. En er waren nog vele andere indrukwekkende dieren rondom het huis. Soms meer dieren hier te zien dan een dagje Kruger park.
The most beautiful place on earth!!!
We komen graag nog eens terug om te genieten.
Bedankt voor jullie gastvrijheid Fam Settels.

5 okt 2016
Beste family Romgens,

Dank je wel voor de leuke recensie en wat fijn dat jullie zo enorm hebben genoten van het verblijf bij Umoja en van de rondreis door Zuid Afrika. Hopelijk komen jullie nog een keertje terug!
476ellen
Eindhoven, Nederland
2 beoordelingen
“Prachtig huis in de bush!”
Beoordeeld op 13 maart 2016 voor een verblijf in Maart, 2016

Wij hebben een week in dit prachtige huis verbleven. Het ligt op het Silonque Bush Estate wat onder Nederlands management staat. Wij vonden het prettig dat je heel veel privacy had maar dat er een receptie en management in de buurt waren als er iets was of als je vragen had. Ook Chantal en Serge, de eigenaren van het huis, waren goed bereikbaar voor vragen en tips. Het huis heeft een klein zwembad om af te koelen, wat heerlijk was omdat het erg warm was toen wij er waren. Het estate heeft nog twee mooie zwembaden waar je ook kunt relaxen en genieten van de stilte en de bush. Het is er erg rustig en dat vonden wij heerlijk.
We hebben de giraffen en olifanten helaas niet gezien, maar wel een stekelvarken en hyena's, wat erg bijzonder was om die zo dicht bij het huis te zien.
Het huis zelf heeft een keuken die van alle gemakken voorzien is en verschillende terrassen waar we veel gebruik van gemaakt hebben.
Het dorp is maximaal 20 minuten rijden en er zijn voldoende supermarkten en een paar leuke restaurants om 's avonds te eten.
Al met al hebben wij een heerlijke week gehad in Umoja en kunnen het huis en Silonque Bush Estate aan iedereen aanbevelen die wil genieten van luxe midden in de natuur en uitstapjes wil maken naar het Krugerpark. Wij hebben ook gegolfd op de Hans Merensky golfbaan die vlakbij ligt en daar giraffen, nijlpaarden, krokodillen, aapjes en impala's gezien. De baan zelf was niet zo heel goed onderhouden, maar door alle dieren op de baan was het een onvergetelijke ervaring.

Sevda Z
2 beoordelingen
“Zeer mooie villa op een fantastische locatie..!!”
Beoordeeld op 6 januari 2016 voor een verblijf in December, 2015

Deze villa is echt helemaal compleet. Prachtig ingerichte woonkamer. Mooie slaapkamers, badkamers, airco's, heerlijke zithoekjes en geregeld bezoek van impala's, wrattenzwijntjes, prachtige vogels, en last but not least de hyena's die elke avond kwamen badderen en water drinken. We verbleven helaas maar 3 dagen in dit prachtige huis, wat veel te kort was natuurlijk. We waren daar met Kerst en hebben het kerstdiner bijgewoond welke op de Estate werd gegeven inclusief met een Afrikaans dans optreden. Door middel van een grote schijnwerper die gericht was naar het waterpoeltje konden we 's avonds het actieve dierenleven blijven aanschouwen. Vriendelijk management, veilige Estate en een grote plus was de schoonmaak. Niet twijfelen..hier voel je je echt midden in de bush..!!

Je leeftijdgroep 35-49
7 jan 2016
Beste Sevda en Rob,
Wij zijn blij dat jullie zo'n leuke ervaring hebben gehad! En jammer dat de olifanten niet net bij Umoja hebben staan drinken maar bij de buren verderop hun sundowner zijn komen halen. Wie weet, de volgende keer. Bedankt voor de leuke recensie.
Maartje20 ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
“Heerlijke ruime en comfortabele bushvilla met prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 14 december 2015 voor een verblijf in December, 2015

Zoals al door zo vele geschreven hebben wij ook mogen ervaren om het dierenrijk in "onze tuin" te mogen aanschouwen. Het huis voelt als thuis, is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook bij deze compliment aan de eigenaresse Chantal die je graag vele tips wil geven om het verblijf nog indrukwekkender te maken. Dank Chantal voor je enthousiasme voor Afrika! Komen zeker terug!

15 dec 2015
Beste Maartje,

Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Het was mij een groot plezier om je te mogen helpen met de rest van je reis door ZA en je hebt er een leuke nieuwe bestemming bij gevonden in Clarens begreep ik. We hopen jullie zeker nog een keertje te mogen verwelkomen.
Henny B
Den Bosch, Nederland
1 beoordeling
“Verrassing in het "Kruger"”
Beoordeeld op 3 oktober 2015 voor een verblijf in September, 2015

Wat een fantastische plek met dagelijks dieren in de tuin. De wrattenzwijntjes en impala’s die iedere dag even door de tuin lopen en zelfs giraffen gezien in de tuin. Een super leuk ingericht huis met een enorme keuken en huiskamer en 3 enorme slaapkamers die er helemaal Afrikaans uitzien met klamboes. Het huis voelt heel erg als een thuis maar je hebt er wel een hotelservice bij want er was iedere dag schoonmaak en je kon in een ontbijtruimte ontbijten als je dat wilde. Dat was trouwens zalig en niet duur.
Het ligt echt tegen het Kruger hek aan, we zijn er gaan kijken. Zo blijkbaar dat er zelfs een luipaard was gespot verderop, die hebben wij niet gezien (gelukkig). Helaas te kort gebleven want je kon, bij nader inzien, zoveel doen in de buurt. Boottochten over de Blyde rivier en Olifants rivier, gamedrive in Klasserie, en naar de grote Baobab boom. Je moet wel eraan denken dat je even overal voor moet rijden maar dat is in Zuid Frankrijk ook dus anderhalf uurtje rijden om iets te zien of doen is de moeite waard. We komen hier zeker een keer terug om echt minimaal een week vanuit hier van alles te ondernemen. Hoewel… we zagen soms meer in 1 uurtje op het eigen terras zittend dan een paar uur in het Kruger rijden, voor ons gevoel zaten we echt in het Kruger Park! Ons hart heeft het gestolen.

Service
Pluspunten: de sfeer in en om het huis
Minpunten: af en toe even het zandpad naar het dorp maar ja, dat heb je ook in luxe lodges als Timbavati
Reisgroep: Overige
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
4 okt 2015
Beste Henny,

Dank je wel voor deze leuke recensie en de extra foto's die jullie hebben toegevoegd. Wat een traktatie om de giraffen te zien en fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Hopelijk tot de volgende keer.
Fam S
Nuenen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige villa op een unieke locatie”
Beoordeeld op 20 augustus 2015 voor een verblijf in Augustus, 2015

Wij (familie met kinderen van 9 en 11) zijn in augustus 2015 een week in deze villa geweest en het was fantastisch. De villa is brandschoon, ruim en heel rustig gelegen. Hij heeft drie prachtige slaapkamers met elk een eigen badkamer en een enorm grote keuken en woonkamer. De inrichting is heel stijlvol Afrikaans.
De villa is omringd door een groot terras met magnifiek uitzicht en heeft zelfs een eigen verwarmd zwembadje.
Hij staat op het Silonque Bush Estate, een mooi estate, waar ook nog eens twee extra zwembaden zijn. We vonden het bovendien een veilig idee dat het estate niet voor iedereen vrij toegankelijk is: er is een slagboom met 24-uurs-bewaking.
Omdat het terrein waarop de villa ligt direct aan het Kruger Park grenst, wandelt het wild gewoon door de tuin! Wij zagen vanaf ons terras o.a. een olifant, twee giraffes, wrattenzwijntjes, waterbokken en impala's. Echt fantastisch!
Als je met de auto het Kruger in wilt, is het ongeveer 20 minuten rijden naar de Phalaborwa-gate, een van de officiële ingangen van het Kruger Park. Ook het stadje (Phalaborwa) zelf is snel te bereiken met de auto, zodat je daar boodschappen kunt doen (er zijn daar genoeg supermarkten en andere winkels).
Wij hadden heel mooi weer in augustus: gemiddeld 26 graden overdag. Kortom: wij hebben er een súper-week gehad en willen zeker nog een keer terug naar deze villa.

Service
Pluspunten: De prachtige inrichting en de locatie: midden in de natuur.
Minpunten: Niets.
Reisgroep: Kleine kinderen
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren