Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 241
eDreamsUS$ 225
Agoda.comUS$ 241
Lol.travel
FindHotel
Beoordeeld op 24 oktober 2021

Ligging van het hotel is goed, een direct verbinding met phantasia land.
Probleem is wel, auto parkeerplaats is zeer beperkt! (kan elders in de buurt betaald parkeren)
Ontvangst is zeer onvriendelijk.
Melden dat het hotel tel. moeilijk te bereiken is, is het antwoord: alles is per internet te vinden.
Vragen hoe kan je je kamer bereiken: neem de lift! (wel 3 uiteenlopend lift met afstand van ruim 100 m!!)
Kamer (familie room) is basaal ingericht, wel klein.
Ontbijt is goed, uitgebreid.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 oktober 2021 via mobiele applicatie

Slechte ontvangst.
Geholpen door een oriëntal mixed mevrouw.
Erg onaardig
Verder is hotel smoezelig
Oude vloerbedekking en niet goed schoongemaakt
Geen goede weg wijzers, waardoor je iedere keer moet vragen. Geen platte grond vh hotel
Ontbijt was goed
Avond eten was niet goed.
Geen aardige personeel over het algemeen. Op een hand te tellen die aardig zijn
Heel jammer!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 12 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten geslapen in een gezinskamer. Het was een vrij kleine kamer met een 2-persoonsbed en een stapelbed. Prima badkamer met douche. Het buffetrestaurant is erg goed. Ontbijt is zeer uitgebreid. Tip: probeer live-cooking. Men maakt dan bijvoorbeeld een heerlijk omelet voor je waarbij je kunt kiezen uit veel ingrediënten. Ook het dinerbuffet is zeer uitgebreid. Naast Aziatische gerechten uit diverse landen is er ook een hoekje met de gebruikelijke gerechten die kinderen lekker vinden (frites, nuggets, spaghetti e.d.). Ook bij dinerbuffet is er uitstekend livecooking. Het hotel is al wat ouder. Binnen verdwaal je een beetje in de donkere gangen. Buiten is de tuin prachtig aangelegd. Je loopt zo vanuit de tuin het pretpark in. Ik heb getwijfeld tussen 3 en 4 sterren en uiteindelijk gekozen om 1 ster aftrek te doen vanwege 2 zaken. We hadden een kamer met zicht op het zwembad. Daar was een fontein die aan en uit ging en veel lawaai maakte. Overdag is dat niet erg, maar ‘s nachts wel. We werden er alle 4 wakker van. Zonde. Tip voor het hotel: doe die fontein ‘s nachts uit. Verder had onze receptioniste flink wat fouten gemaakt. Ze had de 2-daagse pas voor het park voorzien van een foute datum in het verleden, waardoor we het park niet in konden en opnieuw in de rij bij de receptie moesten. Ook had ze foute openingstijden doorgegeven, waardoor we een te vroege boeking in het restaurant hadden die we weer moesten omboeken (weer in de rij bij de receptie). Beide hebben tot een ster aftrek geleid.

Kamertip: Download vooraf de Phantasialand app.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 16 september 2020

Hotel geboekt in combinatie met 3 dagen pretpark . Alles was in orde . Nette kamers , badkamer , en s’morgens een buffet van allerlei , als ontbijt .
Overal enorme netheid . Hotel beschikt over een binnen en buiten zwembad . Ook een leuke gezellige bar aanwezig .

Kamertip: Kamer nemen met zicht op de tuin .
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

We waren met zijn 4e, sliepen in een familiekamer. Er was één twee persoonsbed en één stapelbed. Stapelbed is lang genoeg voor een volwassene. Het ontbijtbuffet was inbegrepen en was niks op aan te merken. Het hotel is erg mooi en gedetailleerd aangekleed. De airco deed het alleen af en toe niet (vooral 's nachts) en toen was het wel heel warm op de kamer. Voor de rest, goede service bij het inchecken en de receptie is 24/7 open om vragen te beantwoorden.

Datum van verblijf: juli 2020