Official Site
Hotels.comUS$ 86
TravelocityUS$ 86
Trip.comUS$ 105
Beoordeeld op 28 mei 2022

Zeer fijne overnachting en goed ontbijt. Lekker gegeten in het restaurant, groot terras en ook mooie inrichting. Kamer was voldoende, al misten we wel een mini frigo om ons drinken koud te zetten. Mooie douche.

Datum van verblijf: mei 2022
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Hotel Bruehl-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Dear Tim,
Thank you for the great review and lovely words about your stay in our hotel!We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Kind regards
Your H-Hotels Team
Fabienne Lennert - Online Reputation Manager West

Beoordeeld op 29 januari 2022

Groot hotel en van buiten ouderwets, parkeerplaats voor de deur.
Ontvangst en check in netjes en vriendelijk zoals het hoort.
Receptie en lobby modern, licht en schoon.
Kamer (suite) groot, netjes en voorzien van 2 badkamers..
Alles voorzien voor 4 personen.
Ontbijt ruimte ook netjes, groot en er zijn vriendelijke medewerkers.
Ontbijt zelf prima en voor elk wat wils.
Waarom geen 5 bolletjes?
De koffiemachine zat vol gebruikte capsules, de twee deuren ( twee voordeuren in de kamer) klapperden door de tocht, kamer was ook erg gehorig en de wandelgangen zijn echt aan renovatie toe.
Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: januari 2022
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Hotel Bruehl-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2022

Bester Bert,
Bedankt voor de fantastische beoordeling die u ons hotel heeft gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Uw H-Hotels-team,

Beoordeeld op 7 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden luidruchtige buren, dit tot een gat in de nacht! Muren zijn niet super geïsoleerd, je hoort snel wat er naast je gebeurd. Alleen door dit enkel drie sterren.
Bedden en hygiëne was goed, bij de receptie zeer vriendelijk!
Ontbijt was ok, wel jammer dat er geen croissants of boterkoeken waren!
Goede ligging voor Phantasialand en ook voor de stad Keulen.

Datum van verblijf: december 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Hotel Bruehl-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Dear Guest,
Thank you for the good rating you gave our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
With kind regards
Your team from the H-Hotels,
Fabienne Lennert - Online Reputation Manager West

Beoordeeld op 1 januari 2022 via mobiele applicatie

Wat een hotel 24/24 receptie. Zeer vriendelijk personeel ( in het engels ). Dicht bij phantasialand. Zeer ruime kamers hygiëne top. Restaurant gewoon af. Ontbijt noem het op en het was er tot pannenkoeken toe afzonderlijke kannetjes koffie en thee.
Kortom om terug te komen.

Datum van verblijf: december 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Hotel Bruehl-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Bester Jurgen,
Bedankt voor de fantastische beoordeling die u ons hotel heeft gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je snel weer te zien!
Uw team van de H-Hotels,

Beoordeeld op 23 december 2021

We hebben onlangs 1 nachtje doorgebracht bij dit hotel en dat is erg goed bevallen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het is een keurig net en goed onderhouden hotel met vriendelijk en gastvrij personeel; waarbij ieder zich zeker welkom voelt. De ligging is goed en er zijn voldoende parkeervoorzieningen.

Datum van verblijf: december 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Hotel Bruehl-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Bester Rob,
Uw team van de H-Hotels,