Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Ondanks de corona crisis werd Griekenland vanaf 1 juli weer geopend. We werden super goed ontvangen door de mensen van Villa Elite. Savonds lekker een drankje doen boven op het dak. Aanrader dus!! Wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Het was wederom 'thuiskomen' bij Villa Elite!
Alles wat we vorige jaren schreven in onze revieuws blijft overeind...and even more.
Ook nu zijn er weer heel wat verbeteringen aangebracht in het appartementencomplex...vooral het ruime terras bij de bar(die nu inpandig is gemaakt) spreekt ons erg aan. Vanaf 9 uur kan men daar kiezen uit 5 complete ontbijtopties...allemaal klaar gemaakt door de gastvrouw en dit vanaf 7 euro.
Elke week wordt er door Manos en Christianna of een bbq of een Griekse avond georganiseerd met vele traditionele gerechten als daco's, pastitio, tzatziki, garlic bread, bifteki en nog zoveel meer. Dit is ook een mooie gelegenheid om kennis te maken met de andere gasten bij de mooi verlichte pool. Heel gezellig altijd!
Overdag is er gelegenheid om gebruik te maken van een uitgebreide keuze op hun menukaart...van een broodje tot een pizza, van een Griekse salade tot een burger...
Een dag geen zin om uit eten te gaan, dan kan dit een uitkomst bieden.
Rond het zwembad staan vele zonnebedden en ligstoelen; het is er altijd fijn vertoeven...en tot laat in de middag veel zon.
Deze hele omgeving wordt keurig bijgehouden door de geweldige barman Vangelis...en hij wil je altijd voorzien van een drankje, hapje of een wat uitgebreidere bite.
Eleni verzorgt de schoonmaak en het vervangen van beddengoed( 2 keer in de week) en handdoeken(om de andere dag); elke dag worden de vuilnisbakjes geleegd.
Zij is ook altijd in voor een praatje en als je wat extra's nodig hebt, kan je ook bij haar terecht.
Manos(manager) en Christianna(zijn lieve vrouw) maken er voor elke gast een mooi verblijf van. Ze staan altijd open voor een gesprek en zijn heel behulpzaam in elke situatie. Beiden kunnen je ook veel informatie geven over de omgeving en wat interessante plekken zijn om te bezoeken.
De appartementen zijn voorzien van airco en een kluisje en zijn goed ingericht met een keukenblokje met fornuisje en oven. De badkamer heeft een wastafel, douche en een wc, niet heel groot maar voldoende voor op vakantie.
Kortom een oase midden in Koutouloufari!
Een aanrader voor zowel families, stellen als een vriendenvakantie...iedereen is welkom!
En ook wij komen ieder jaar weer terug naar 'huis'!
Lieve en Hugo

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Net als de voorbije 16 jaar komen we steeds terug op onze vertrouwde plek: Het is telkens weer heerlijk 'thuiskomen'!
Manos en Christianna runnen het appartementencomplex met veel liefde en inzet...onze complimenten.
Sinds vorig jaar ook weer heel wat verbeteringen aangebracht, ook in het management.
De geweldige barman Van(the man) Vangelis is een aanwinst binnen het dagelijks reilen en zeilen. Hij kan met alle gasten goed overweg, voor zowel jong als oud(er) heeft hij een luisterend oor. In voorbereiding op de wekelijkse bbq op zondag, schikt hij de tafeltjes zo, dat het buffet voor iedereen prima toegankelijk is, ook als je slecht te been bent. Zonnehoedje af!
Eleni maakt goed schoon en voorziet je om de drie dagen van schone handdoeken en beddengoed, super. Vuilnisbakken worden elke dag geleegd, top!
Het mooie zwembad wordt ook prima onderhouden, zo ook de wat meer gemeenschappelijke plekken binnen het complex.
Ook is er de mogelijkheid om dagelijks te ontbijten van 8.30-10.45; heerlijk Cretensische en Griekse producten en dit voor een schappelijke prijs van 6 euro pp.
Kortom een locatie voor iedereen toegankelijk, voor jong en oud, voor gezinnen, stellen of alleen; of je voor langere tijd wil blijven of op doorreis bent...
Villa Elite is een absolute aanrader! En het pittoreske dorpje ligt om de hoek!
Wij verblijven hier nu in de maanden juli en augustus...bijna 5 weken.
Lieve en Hugo

Kamertip: Alle soorten kamers beschikbaar...met en zonder zeezicht...voor 2 of meerdere personen.
Datum van verblijf: juli 2016
CheckinTravelTeam, Guest Relations Manager van Villa Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2017

Dear guest,
thank you so much for your lovely comments and for choosing us for your holidays. We are so glad you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon

best regards

Beoordeeld op 7 oktober 2015

Afgelopen juni voor het eerst in appartementencomplex Villa Elite verbleven, maar het blijft absoluut niet bij de eerste keer! We werden gelijk door de eigenaar (Manos) en zijn vrouw (Christianna) warm en gastvrij onthaald. Mocht er een probleem zijn in het appartement dan kwam Manos er gelijk aan om het te verhelpen. Airco en kluisje zitten bij de prijs in, terwijl je bij andere appartementencomplexen hiervoor apart moet betalen. Het appartementencomplex is kleinschalig, maar daar houden mijn man en ik juist van, de appartementen zijn niet groot, maar het is er netjes en super schoon. Absoluut een aanrader wanneer je van kleinschalig en rust houd!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

Allereerst vele complimenten voor de huidige manager! Sinds de start vorig jaar van de renovatie, is hij al een heel eind op de goede weg om deze unieke plek in Koutouloufari tot een hernieuwd succes te maken.
Als trouwe bezoeker van Villa Elite gedurende de laatste 15 jaar zijn we erg verrast. Toen we hier afgelopen dinsdag aankwamen, ervaarden we onmiddellijk de gastvrijheid van de nieuwe manager en zijn vrouw. Ze zijn uiterst behulpzaam en stralen betrokkenheid uit naar elke nieuwe gast. Top!
De omschrijving van alle faciliteiten klopt helemaal.
Inderdaad overal WIFI, nette badkamers, prachtige White-bar bij het zwembad en fris meubilair daar en op de terrassen,... Ook het gezellige zitje bij de entree is een hele verbetering. Je voelt je gelijk welkom.
Kortom: een echte aanrader voor wie op een rustige plek wil vertoeven en toch dicht bij een gezellig centrum wil logeren.
Ook wij komen volgend jaar weer terug!
Lieve en Hugo Dresselaers
Enschede Nederland