Gratis annuleren tot 01-10-21
Expedia.comUS$ 91
PricelineUS$ 95
TravelocityUS$ 91
Beoordeeld op 15 juni 2021 via mobiele applicatie

Dit is en blijft een unieke ervaring : prachtige ligging met fantastisch uitzicht. Zeer nette kamers met veel goede smaak ingericht, mooie tuin met infinity pool. Mooi restaurant waar het lekkere verse ontbijt wordt geserveerd en waar je de hele dag terecht kan voor drankjes en ander lekkers. Deze keer in de luxe spa suite verbleven: hier voel je je als een king & queen. Zeer smaakvol ingericht met luxe details, hemels bed, uitgebreide badkamer met een ligbad met fantastisch uitzicht. Verder een groot terras met zithoek, een ligbed en eigen jacuzzi. Alle ramen zijn voorzien van vliegenraam/deur en rolluiken ter verduisteri g. En dan nog de service : deze is uitmuntend! Iedereen is hier zeer hartelijk en niets is teveel gevraagd. Deze mensen zijn een mooi team dat samen met de familie dit hotel tot een pareltje maakt.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer, prachtig uitzicht, heerlijk eten, leuk personeel, fijne ligbedden bij het zwembad, fijn terras / restaurant. Wij hebben er van genoten. Het klopt dat het even zoeken is als je er met de auto wilt komen, en ja... het ligt op een berg. Maar het is zeker de moeite waard. We komen zeker een keer terug. Tip: Probeer de heerlijke streekgerechten en geniet van de bbq avond. Het is allemaal even heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Fantastisch ingericht, goede bedden, super de luxe badkamer, schoon, geweldige keuken, goed ontbijt, fantastische bbq, mooi zwembad en the best staff ever, behulpzame en geweldige, roussakis familie. Ben hier voor de derde keer geweest en wordt zeker een vierde keer. Uitzicht op zee is magnifiek

Kamertip: Beste uitzicht op kreta
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn smaakvol ingericht en de badkamers hebben een mooie inloopdouche.
Nergens word je zo gastvrij ontvangen als hier. Charmant, klein, gezellig hotel met fantastisch uitzicht over de Egeïsche zee. Attente, persoonlijke bediening door zowel George, zijn familie en het leuke personeel. Alles wordt hier met de glimlach voor jou gedaan. De vorige keren hadden we ontbijt en gingen we af en toe eens ‘andere restaurants’ opzoeken. Nu hebben we half pension genomen en elke keer opnieuw blijven ze ons verbazen met hun geweldige traditionele keuken. Prijs/kwaliteit is het eten van Creta Blue suites niet te overtreffen!
Als je hier ooit bent geweest, voelt het telkens weer als thuiskomen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooie kamer, zeer nette badkamer. Wel steile helling naar de kamers/suites, kan lastig zijn als je niet in goede (lichamelijke) conditie bent. Hotel ligt wat afgelegen dus mooi voor de rust. Toch loop je zo naar dorp waar tientallen eetgelegenheden zijn. Ook het volgende dorp, Piskopiano ligt vlakbij. Naar beneden lopend kom je bij Chersonissos. Naar boven lopen is een hele opgave. Taxi is verstandiger. De eerste keer is het even zoeken naar hotel. Ligt aan nauwe doodlopende straat. Aan einde parkeergelegenheid. Mooi zwembad. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2017