Petra Village Apartments(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Ippoliti Village(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Romantica Hotel Apartments(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Asterias Village Resort(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Galaxy Villas(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookgreece.com
  • Zwembad
Κoutouloufari Village Holiday Club(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
Creta Blue Suites(Koutouloufari)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Bookgreece.com
  • Gratis parkeren
Villa Elite(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
4 mei 2018 beoordeeld

Wij waren in het voorseizoen op Kreta. Marni village is ons vorig jaar zo goed bevallen dat we nu weer terug gegaan zijn. Fijne sfeer, net appartement, zwembad voor onze deur, vriendelijk en behulpzaam personeel en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede en centrale locatie. Chersonissos, Piskopiana en Koutouloufari zijn goed aan te lopen.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
3 mei 2018 beoordeeld

Rustige plek net boven Chersonissos (half uurtje bergaf). Toeristisch gebied, maar in het voorseizoen viel het alleszins mee. Ideaal voor een zon/strand vakantie. Een auto is handig, zeker als je naar een zandstrand wilt. Met drie zwembaden (of je eigen privezwembad), een supermarktje om de hoek en vele eetgelegenheden op 5 minuten lopen is het niet per se nodig.
Wij hadden een driekamerappertement, met voldoende ruimte. Elke dag schoonmaak, twee keer per week nieuwe handdoeken. Gastvrije mensen en een Nederlands sprekende dame bij de receptie.

Kamertip: Hangt er van af hoe groot je huisje is. Wij hadden een huisje aan het bovenste zwembad, waar de bar nog niet open was. Bij het middelste (grootste) zwembad is meer reuring en een restaurant.
Verbleef: mei 2018, reisde met familie
2 mei 2018 beoordeeld

Marni Village is the place to be!!! Echt genieten in een prachtige omgeving met fantastische beplanting, 3 zwembaden, prima appartementen en uitstekend personeel. Marni Village wordt uitstekend onderhouden en ieder jaar wordt er vernieuwd en uitgebreid. Tip: ga ook heerlijk uit eten bij Ariadni Palace!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven met 3 personen in de superior suite/appartement. Het was een mooi appartement met 2 badkamers. Het appartement lag dichtbij het zwembad en bij het dorpje Koutouloufari.

Koutouloufari is ongeveer op 5 minuten loopafstand van het resort, wat prima te doen is. De terugweg is iets langer lopen, gezien de meesten een helling op moeten lopen voor hun appartement/kamer. Chersonissos is ook redelijk dichtbij en te bewandelen via een redelijk lange helling. Van de drukte van Chersonissos heb je geen last, wel kan je vanaf het appartementencomplex op Chersonissos kijken.

Het personeel is vriendelijk en doet er alles voor om het verblijf zo goed mogelijk te ervaren. Schoonmaak was bij ons in 8 dagen tijd dagelijks, waarbij 3x verschoning van lakens, handdoeken, etc..

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
26 oktober 2017 beoordeeld

We verbleven met een jong gezinnetje in de suite met 2 slaapkamers. Zeer gastvrij ontvangen en een hele nette accommodatie. Elke dag werd het appartement schoongemaakt. 3 mooie zwembaden waar het heerlijk vertoeven was. Het enige nadeel was de gehorigheid van onder- en zijburen. Verder erg mooi en een rustige locatie dichtbij het gezellige centrum van Koutouloufari.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie