“gezellig en Grieks”

Geclassificeerd als nr. 24 van 42 Restaurants in Koutouloufari
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant is heel rustig gelegen langs de smalle steegjes van Koutoulofari. Zoals overal in Griekenland wil je de plaatselijke keuken proeven, nog nooit en ook nu heeft ons dat niet ontgoocheld wel integendeel. Ook hier meer dan voldoende, heerlijke zongerijpte groenten en fantastische Kretenzische olijfolie, met een lokale (huis)wijn. Dan vertrek je daar met een heel tevreden gevoel en denk je tot nog eens.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor uitstekend klaargemaakte overvloedige traktaties aan Griekse vleesgerechten kan je hier prima terecht. Heel sfeervol op de avond ook en zeer gastvrij. Een aanrader. Je ziet dat mensne er graag terugkomen en een band krijgen met het personeel. Dan serveren ze wat extra's maar ook de toevallige bezoekers worden verwend.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pithari heeft een gezellig terras. Het eten was prima. Ik had pizza, die was wat minder: te veel kaas en niet lang genoeg in de oven. De bediening is vriendelijk. Prijzen zijn iets hoger dan bij andere restaurantjes.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was het laatste avondmaal voor ons. Goed gegeten hier. Ook de bediening was vriendelijk en niet te veel aanwezig.
Van de Griekse muziek werd ik wel een beetje gek.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was een tip van het receptiemeisje van ons hotel. De Griekse keuken vond ik daar inderdaad lekkerrr. Je zit er ook sfeervol en op het boventerras kun je mooi op de zee uitkijken. Het jongste receptiemeisje van het restaurant ontvangt je met een lieve en vriendelijke glimlach

Reizigers die Pithari bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Pithari geweest? Deel je ervaringen!