“Zoals altijd”

Geclassificeerd als nr. 13 van 41 Restaurants in Koutouloufari
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na 4 jaar niet op Kreta te zijn geweest weer terug. 4 jaar geleden al mijn favoriete restaurant en ook dit jaar werd ik meteen herkend door Kostas. Wat een vriendelijke bediening en wat een goed eten!
Iedere keer is de smaak hetzelfde (goed dus).
Als je hier bent, ga er zeker eten!

9 september 2019 beoordeeld

We werden zeer vriendelijk ontvangen en de service was snel. De pasta met kip en de gamba's met look heerlijk. Als afsluiter nog Griekse yoghurt en ouzo van het huis. Goede prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurantje. In een authentiek Grieks straatje. Met vriendelijke obers. Altijd in voor een praatje en een grapje. Het eten is voortreffelijk!

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar binnen gepraat vanaf de weg. Eerlijk gezegd ben ik hier een hekel aan een zeg ik altijd tegen mijn vrouw dat er naar binnen gaan bij het eerste restaurant waar we niet naar binnen worden getrokken (tenzij ze er Pepsi schenken natuurlijk. Dan zijn we weg). Maar omdat zij restaurant wel heel lang op zich liet wachten zijn we toch gezwicht voor dit restaurant. En daar waren we bij om. Het eten was echt heerlijk. Bijzondere huisgemaakte variant op tzatziki. Erg lekker (had wel meer knoflook in gemogen). Heerlijke Grieks gebakken aardappels in plaats van friet (naar keuze om ook de echte frietfan te bedienen). Mals vlees, erg lekkere pizza's, vriendelijk personeel.
Twee kleine puntjes van kritiek. Op tafel staan rood gekleurde glazen. Deze ogen niet fris. Ik vind het al niet fijn als mijn cola alvast wordt ingeschonken uit het flesje in een glas, maar de groezelige rode glazen op tafel maken het er niet beter op. De grote grote cola die ik zelf bestelde kwam in een bierglas. Er zat een bijsmaak aan de cola van het afwaswater waar bierglazen in worden gewassen. Precies de reden waarom ik graag uit een glazen flesje drink zonder glas. Jammer. Verder heb ik namelijk genoten. Maar ja, als de cola niet perfect is, dan kan ik ook geen vijf sterren geven.

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening, die je herkennen als je er na een jaar weer bent. Vorig jaar al meerdere malen geweest en we werden weer niet teleurgesteld. Ruime keuze in gerechten, wel erg grote porties maar voor de flinke eters is dat geen probleem. Mals vlees, lekkere groentes en de baked pototoes zijn een aanrader! Altijd raki met wat vers fruit van het huis na. Wij komen hier zeker nog vaker terug.

Reizigers die Sergiani Restaurant bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Sergiani Restaurant geweest? Deel je ervaringen!