“Super goed en altijd hartelijke ontvangst”

Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 17 van 41 Restaurants in Koutouloufari
Keukens: Chinees, Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Kan eigenlijk heel kort zijn altijd leuke ontvangst en het eten is echt kraakvers en heerlijk.
En de gastvrouw en heer zijn altijd erg vriendelijk.
Wij zeggen tot volgend jaar

Anastasiab2b, Γενικός Διευθυντής van Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

wilenfred ,
Hartelijk dank voor deze prachtige review die u geschreven heeft .Wij voelen ons zeer vereerd met de mooie woorden die u schrijft en de hoge waardering die u geeft. Dankuwel !
Wij kijken nu al uit naar uw volgende bezoek!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Standaard Chinees, we hadden zin in een break van het Griekse eten. Het is zeker niet vies en echt vers maar wel echt duurder en hadden net zo goed thuis kunnen roerbakken. Ik had Peking Eend, vlees en saus was goed alleen de groenten en de pannenkoekjes waren echt te weinig en erg droog.

Anastasiab2b, Γενικός Διευθυντής van Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Christa S ,
Bedankt voor uw review !!!
Thank you for your feedback ,we would be very happy to see you back when you are in beautiful Koutouloufari.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een week Grieks eten eens wat anders.
Prima Indonesisch/Chinees gegeten. Volop keus en prima klaargemaakt. Vlotte en vriendelijke bediening.

Zalingen ,
Bedankt voor uw review !!!
Many thanks for your lovely review !
We look forward to seeing you again...
Thank you,Efharisto!

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest om hier te mogen eten. Verse producten en veel keus. Aardige bediening die weet hoe je gasten moet verwelkomen en het naar de zin te maken. De prijzen liggen iets hoger dan de andere restaurants in koutouloufari maar dit is het meer dan waard.

Anastasiab2b, Γενικός Διευθυντής van Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

natasvk ,
Thank you for your great review.
Great to hear you did taste that we do make everything from scratch.
Thank you very much for your compliments. Looking forward to seeing you again .

6 september 2017 beoordeeld

Mijn zoon was gek op hun Pekingeend met rijst en garnering.
Zelf wisselende gerechten gegeten. Allemaal even goed.

Anastasiab2b, Γενικός Διευθυντής van Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Johannes M ,
Hartelijk dank voor deze prachtige review die u geschreven heeft .
We are SO happy you enjoyed your meals with us !
Wij kijken nu al uit naar uw volgende bezoek!
Bedankt !
Efharisto !

Reizigers die Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Beijing to Bali Chinese & Indonesian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!