“Beste ervaring van de vakantie!”
Beoordeling van Nikos the Fisherman

Nikos the Fisherman
Geclassificeerd als nr. 7 van 41 Restaurants in Koutouloufari
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Via tripadvisor gevonden. Heerlijk gegeten in het gezellige Koutouloufari. De sfeer en het eten was geweldig bij Nikos. De hardwerkende bediening was supervriendelijk. We hebben zelfs een kijkje in de kleine schone keuken mogen nemen. Onvoorstelbaar dat daar zulk goed eten wordt klaargemaakt. 2 keer gegeten en zowel vis als vlees was uitstekend! Een mooi familiebedrijf. Beste eet ervaring van de vakantie :)

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vers en goed van smaak. Tot nu toe het beste restaurant van Koutouloufari. De garnalen zijn geweldig lekker, nog nergens zo lekker gegeten!

9 september 2019 beoordeeld

We kwamen hier via TripAdvisor terecht en hebben heerlijk gegeten. De mama kookt en twee dochters zorgen voor de bediening. Vooral de oudste dochter is zéér klantvriendelijk. Het eten was vers, puur en heerlijk. We zijn nog een tweede keer terug geweest. We betaalden € 50 voor 2 personen. Dat was het duurste tijdens deze vakantie, maar ook echt het lekkerst! Het dorpje Koutouloufari is trouwens ook leuk om na het diner nog even in rond te wandelen en winkeltjes te kijken.

6 september 2019 beoordeeld

Helaas geen 6 sterren te geven want dat is het eten echt waard.
Wij hebben 2 keer achter elkaar gegeten op de laatste dagen van de vakantie, als we hier eerder waren geweest waren we nog vaker komen eten.
Heerlijke "dagvangst" gegeten maar ook de calamare, octopus, Lamb and pork uit de oven en scampi's waren super.

Aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 september 2019 beoordeeld

Zeer lekkere spaghetti met scampi’s gegeten, een echte aanrader! Gezellige omgeving en vriendelijke bediening!

Reizigers die Nikos the Fisherman bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Nikos the Fisherman geweest? Deel je ervaringen!