We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Top locatie ” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Pilot's Villas Luxury Suites

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Pilot's Villas Luxury Suites
Beoordeeld als nr. 1 van 14 hotels in Koutouloufari
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Top locatie ”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 28 oktober 2016 via mobiele applicatie

Voor de 8ste keer Pilots Village,dat zegt wel wat, top locatie, 1ste klas kamers, de beste bedden waar ik ooit op heb geslapen in mijn vakanties, ontzettend schoon, een zwembad waar men U tegen zegt, gewoon het beste wat je kan overkomen, Yorgios een vriendelijke en voortreffelijke barman, Caterina de zorgzame moeder met het beste ontbijt van Kreta, en Zacharia de zorgzame vader met al zijn verse fruit uit eigen tuin ( biologisch) en natuurlijk Eva die er voor zorgt dat alles weer netjes en schoon is, 2017 Pilots Village the place to by

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met vrienden
Schrijf een beoordeling

226 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Zaken
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (23)
Datum | Waardering
Steendam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 27 oktober 2016

Schone villa's, vriendelijk personeel en de eigenaren willen echt alles voor je doen wat binnen hun mogelijkheden ligt.
Het maakt niet uit hoe laat je aankomt, ze verwachten je, ook al is het midden in de nacht.

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
Lemmer, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 17 oktober 2016

Van aankomst tot vertrek: een geweldige tijd gehad in Pilot's Villas. Enorme gastvrijheid, goede bedden, goede douche, schoon. De familie Damianakis kent exact het evenwicht tussen gastvrijheid en gasten vrijheid geven. Ik ben heel vaak in Griekenland geweest, maar dit was oprecht de beste ervaring ooit. Wij komen heel zeker terug! Bedankt!

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
      Hygiëne
Assen, Drenthe, Netherlands
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 16 oktober 2016

Al jaren komen wij in dit appartementen complex en niet voor niks. Het is schoon, netjes, gemoedelijk en gezellig. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. De appartementen zelf zijn prachtig, goede boxspring bedden, heerlijke douche, schone handdoeken wanneer je wil.
Het zwembadwater wordt dagelijks gecontroleerd en is glashelder zelfs nog aan het eind van het seizoen. Bij de bar kun je heerlijke salade en drankjes bestellen.
Kortom een ideale plek om vanaf hier het eiland te verkennen of lekker uit te rusten.

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
      Kamers
Elim, Nederland
7 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 7 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een aanrader op Kreta kom er al jaren meerdere keren per jaar gast vrije eigenaren doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken schone kamers echt goede bedden boxspring vele restaurants in d'r buurt . Men kan er ook ontbijten en dat is perfect wordt door katherina gemaak en ingrediënten kom uit Zacharias zijn tuin en zoon Yoirgos verzorgd de bar top is het daar

Verbleef Juni, 2016, bezocht met vrienden
Arnhem, Gelderland, Netherlands
17 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ons vierde afscheid in vier jaar tijd van de familie Damianakis viel ons wederom erg zwaar. Alsof je na 15 dagen gewelddadig weggerukt wordt uit het Paradijs. Een paradijs met de ontzettend lieve en behulpzame Yiorgos, Kateriana en Zacharias en hun rechterhanden Eva, Elena en Evi. Om nog maar niet te spreken over de gelijkgestemde gasten die, net als wij, naar Pilot's afreizen (en dat blijven doen!) vanwege haar prachtige ligging, haar hoogwaardige accommodaties en natuurlijk bovengenoemde gastvrijheid.
Na vier keer zou ik kunnen beslissen om mijn voorgaande reviews te recyclen, maar dat is te gemakkelijk. Pilot's Villas verdient de beste reviews niet omdat zij 'Pilot's Villas' heten, maar omdat ze het waard is. Het totaalplaatje klopt. De warmte komt bij Pilot's in de laatste plaats van de zon. Het zijn de mensen die hier een cruciale rol in spelen.
Natuurlijk kan ik de lunchgerechten van Katerina de hemel in prijzen, wat ik ook zeker doe!
Natuurlijk kan ik Zacharias prijzen om zijn toewijding rond het ultraschone zwembad, en dat doe ik!
Natuurlijk verdienen Eva en Eleni alle lof voor hun dagelijkse zware taken om onze appartementen brandschoon te houden en van nieuw linnen te voorzien, en dat doe ik.
En natuurlijk kan ik Evi vanaf deze plek proberen te overtuigen volgend jaar weer gewoon bij Pilot's te komen werken, en dat doe ik dan ook bij deze: Evi, kom terug!!
En natuurlijk kan ik zowel Yiorgos, Katerina als Zacharias de hemel in prijzen vanwege het organiseren van de terugkerende BBQ en de sfeer die zij daarmee neerzetten en hoe hun gasten hierdoor leuk met elkaar in contact komen, en dat doe ik vol verve! Maar niets spreekt mijn waardering ècht uit, als het op Pilot's aankomt. Een simpel 'sas efcharistó' zou voor de familie Damianakis al voldoende zijn, dat weet ik. Maar dat dekt, naar mijn oordeel, nooit de lading van onze werkelijke dankbaarheid.
De boeking voor volgend jaar is reeds definitief! Yiorgos, Katerina en Zacharias, as simple as it may seem, but this message is for you and involves more than just the words needed: sas efcharistó! For everything. And we see you next year!

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
utrecht
21 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 24 september 2016

Wij vonden dit een prima accomodatie, goeden bedden, prachtig uitzicht en een leuk dorp.Je hebt hier wel een scooter of auto nodig, Wij hadden een auto direct aan de intrede van het complex gehuurd, ook prima service.

• Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
      Slaapkwaliteit
      Hygiëne
    • 4 van 5 bollen
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Koutouloufari in overweging
op 30.4 km afstand
Rimondi Boutique Hotel
nr. 2 van 167 in Rethymnon
5.0 van 5 bollen 566 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pilot's Villas Luxury Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pilot's Villas Luxury Suites

Gelegenheid: Pilot's Villas Luxury Suites
Adres: Evropis, Koutouloufari, Chersonissos, Kreta 700 14, Griekenland
Locatie: Griekenland > Kreta > Heraklion Prefecture > Chersonissos > Koutouloufari
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Roomservice Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 14 hotels in Koutouloufari
Prijsklasse (per nacht): € 93 - € 160
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Pilot's Villas Luxury Suites 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Bookgreece.com, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Pilot's Villas Luxury Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?