“Geweldig fijne vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Pilot's Villas Luxury Suites
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Koutouloufari
27 oktober 2016 beoordeeld

Schone villa's, vriendelijk personeel en de eigenaren willen echt alles voor je doen wat binnen hun mogelijkheden ligt.
Het maakt niet uit hoe laat je aankomt, ze verwachten je, ook al is het midden in de nacht.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

17 oktober 2016 beoordeeld

Van aankomst tot vertrek: een geweldige tijd gehad in Pilot's Villas. Enorme gastvrijheid, goede bedden, goede douche, schoon. De familie Damianakis kent exact het evenwicht tussen gastvrijheid en gasten vrijheid geven. Ik ben heel vaak in Griekenland geweest, maar dit was oprecht de beste ervaring ooit. Wij komen heel zeker terug! Bedankt!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
16 oktober 2016 beoordeeld

Al jaren komen wij in dit appartementen complex en niet voor niks. Het is schoon, netjes, gemoedelijk en gezellig. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. De appartementen zelf zijn prachtig, goede boxspring bedden, heerlijke douche, schone handdoeken wanneer je wil.
Het zwembadwater wordt dagelijks gecontroleerd en is glashelder zelfs nog aan het eind van het seizoen. Bij de bar kun je heerlijke salade en drankjes bestellen.
Kortom een ideale plek om vanaf hier het eiland te verkennen of lekker uit te rusten.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader op Kreta kom er al jaren meerdere keren per jaar gast vrije eigenaren doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken schone kamers echt goede bedden boxspring vele restaurants in d'r buurt . Men kan er ook ontbijten en dat is perfect wordt door katherina gemaak en ingrediënten kom uit Zacharias zijn tuin en zoon Yoirgos verzorgd de bar top is het daar

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons vierde afscheid in vier jaar tijd van de familie Damianakis viel ons wederom erg zwaar. Alsof je na 15 dagen gewelddadig weggerukt wordt uit het Paradijs. Een paradijs met de ontzettend lieve en behulpzame Yiorgos, Kateriana en Zacharias en hun rechterhanden Eva, Elena en Evi. Om nog maar niet te spreken over de gelijkgestemde gasten die, net als wij, naar Pilot's afreizen (en dat blijven doen!) vanwege haar prachtige ligging, haar hoogwaardige accommodaties en natuurlijk bovengenoemde gastvrijheid.
Na vier keer zou ik kunnen beslissen om mijn voorgaande reviews te recyclen, maar dat is te gemakkelijk. Pilot's Villas verdient de beste reviews niet omdat zij 'Pilot's Villas' heten, maar omdat ze het waard is. Het totaalplaatje klopt. De warmte komt bij Pilot's in de laatste plaats van de zon. Het zijn de mensen die hier een cruciale rol in spelen.
Natuurlijk kan ik de lunchgerechten van Katerina de hemel in prijzen, wat ik ook zeker doe!
Natuurlijk kan ik Zacharias prijzen om zijn toewijding rond het ultraschone zwembad, en dat doe ik!
Natuurlijk verdienen Eva en Eleni alle lof voor hun dagelijkse zware taken om onze appartementen brandschoon te houden en van nieuw linnen te voorzien, en dat doe ik.
En natuurlijk kan ik Evi vanaf deze plek proberen te overtuigen volgend jaar weer gewoon bij Pilot's te komen werken, en dat doe ik dan ook bij deze: Evi, kom terug!!
En natuurlijk kan ik zowel Yiorgos, Katerina als Zacharias de hemel in prijzen vanwege het organiseren van de terugkerende BBQ en de sfeer die zij daarmee neerzetten en hoe hun gasten hierdoor leuk met elkaar in contact komen, en dat doe ik vol verve! Maar niets spreekt mijn waardering ècht uit, als het op Pilot's aankomt. Een simpel 'sas efcharistó' zou voor de familie Damianakis al voldoende zijn, dat weet ik. Maar dat dekt, naar mijn oordeel, nooit de lading van onze werkelijke dankbaarheid.
De boeking voor volgend jaar is reeds definitief! Yiorgos, Katerina en Zacharias, as simple as it may seem, but this message is for you and involves more than just the words needed: sas efcharistó! For everything. And we see you next year!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld

Wij vonden dit een prima accomodatie, goeden bedden, prachtig uitzicht en een leuk dorp.Je hebt hier wel een scooter of auto nodig, Wij hadden een auto direct aan de intrede van het complex gehuurd, ook prima service.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld

Na twee jaar heimwee te hebben gehad waren we weer terug in dit heerlijke oord.
De verrassing werd nog groter toen we ons appartement zagen, het nieuwste en mooiste appartement wat Pilot Villa's heeft.een schitterend bankstel van super mooi Italiaans leder,koningklijke bedden en twee super de luxe badkamers, waarvan een met bubbelbad.
De keuken is top helemaal compleet met vaatwasser en oven, een groot terras met twee zitjes en uitzicht over de zee ,we hebben hiervan mogen genieten en van de familie Damianakis die er alles aan doet om het hun gasten naar de zin te maken.
Wij kunnen Pilot Villa's van harte aanbevelen

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Koutouloufari in overweging
op 2.0 km afstand
581 beoordelingen
op 76.6 km afstand
Caramel Grecotel Boutique Resort
Prijzen weergeven

In Pilot's Villas Luxury Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pilot's Villas Luxury Suites

Adres: Evropis, Koutouloufari, Chersonissos, Kreta 700 14, Griekenland
Locatie: Griekenland > Kreta > Heraklion Prefecture > Chersonissos > Koutouloufari
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Roomservice Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Koutouloufari
Prijsklasse: € 88 - € 233 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pilot's Villas Luxury Suites 4*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Bookgreece.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pilot's Villas Luxury Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?