Pilot's Villas Luxury Suites
Ippoliti Village(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Marni Village(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
Creta Blue Suites(Koutouloufari)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Astra Village Apartments(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

Romantica Hotel Apartments(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Asterias Village Resort(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Galaxy Villas(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Ariadni Palace Apartments(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Villa Elite Apartments(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Esperides Villas & Spa(Koutouloufari)
Priceline
17 oktober 2016 beoordeeld

Van aankomst tot vertrek: een geweldige tijd gehad in Pilot's Villas. Enorme gastvrijheid, goede bedden, goede douche, schoon. De familie Damianakis kent exact het evenwicht tussen gastvrijheid en gasten vrijheid geven. Ik ben heel vaak in Griekenland geweest, maar dit was oprecht de beste ervaring ooit. Wij komen heel zeker terug! Bedankt!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
16 oktober 2016 beoordeeld

Al jaren komen wij in dit appartementen complex en niet voor niks. Het is schoon, netjes, gemoedelijk en gezellig. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. De appartementen zelf zijn prachtig, goede boxspring bedden, heerlijke douche, schone handdoeken wanneer je wil.
Het zwembadwater wordt dagelijks gecontroleerd en is glashelder zelfs nog aan het eind van het seizoen. Bij de bar kun je heerlijke salade en drankjes bestellen.
Kortom een ideale plek om vanaf hier het eiland te verkennen of lekker uit te rusten.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader op Kreta kom er al jaren meerdere keren per jaar gast vrije eigenaren doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken schone kamers echt goede bedden boxspring vele restaurants in d'r buurt . Men kan er ook ontbijten en dat is perfect wordt door katherina gemaak en ingrediënten kom uit Zacharias zijn tuin en zoon Yoirgos verzorgd de bar top is het daar

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons vierde afscheid in vier jaar tijd van de familie Damianakis viel ons wederom erg zwaar. Alsof je na 15 dagen gewelddadig weggerukt wordt uit het Paradijs. Een paradijs met de ontzettend lieve en behulpzame Yiorgos, Kateriana en Zacharias en hun rechterhanden Eva, Elena en Evi. Om nog maar niet te spreken over de gelijkgestemde gasten die, net als wij, naar Pilot's afreizen (en dat blijven doen!) vanwege haar prachtige ligging, haar hoogwaardige accommodaties en natuurlijk bovengenoemde gastvrijheid.
Na vier keer zou ik kunnen beslissen om mijn voorgaande reviews te recyclen, maar dat is te gemakkelijk. Pilot's Villas verdient de beste reviews niet omdat zij 'Pilot's Villas' heten, maar omdat ze het waard is. Het totaalplaatje klopt. De warmte komt bij Pilot's in de laatste plaats van de zon. Het zijn de mensen die hier een cruciale rol in spelen.
Natuurlijk kan ik de lunchgerechten van Katerina de hemel in prijzen, wat ik ook zeker doe!
Natuurlijk kan ik Zacharias prijzen om zijn toewijding rond het ultraschone zwembad, en dat doe ik!
Natuurlijk verdienen Eva en Eleni alle lof voor hun dagelijkse zware taken om onze appartementen brandschoon te houden en van nieuw linnen te voorzien, en dat doe ik.
En natuurlijk kan ik Evi vanaf deze plek proberen te overtuigen volgend jaar weer gewoon bij Pilot's te komen werken, en dat doe ik dan ook bij deze: Evi, kom terug!!
En natuurlijk kan ik zowel Yiorgos, Katerina als Zacharias de hemel in prijzen vanwege het organiseren van de terugkerende BBQ en de sfeer die zij daarmee neerzetten en hoe hun gasten hierdoor leuk met elkaar in contact komen, en dat doe ik vol verve! Maar niets spreekt mijn waardering ècht uit, als het op Pilot's aankomt. Een simpel 'sas efcharistó' zou voor de familie Damianakis al voldoende zijn, dat weet ik. Maar dat dekt, naar mijn oordeel, nooit de lading van onze werkelijke dankbaarheid.
De boeking voor volgend jaar is reeds definitief! Yiorgos, Katerina en Zacharias, as simple as it may seem, but this message is for you and involves more than just the words needed: sas efcharistó! For everything. And we see you next year!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld

Wij vonden dit een prima accomodatie, goeden bedden, prachtig uitzicht en een leuk dorp.Je hebt hier wel een scooter of auto nodig, Wij hadden een auto direct aan de intrede van het complex gehuurd, ook prima service.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner