“Schappelijk prijs en goed eten”
Beoordeling van Kallithea

Kallithea
Geclassificeerd als nr. 1 van 44 Restaurants in Sami
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met vriendelijk personeel, goed geprijsd eten (geen uitgebreid menu) en een schappelijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf krijg je een broodje en een bordje met wat kaas, olijfjes en komkommer.

Als voorgerecht wilde ik graag iets wat niet op de kaart stond (keftedes) zonder enig probleem werdt dit voor ons klaargemaakt en was overheerlijk! Echt op z'n grieks!

Als hoofdgerecht hadden we beide souvlaki. Ook dit was echt heerlijk. 2 goed gekruide spiezen met vlees, 2 pita broodjes, verse friet, tomaat, ui en tzaziki. Alles smaakte echt verrukkelijk.

Ook het uitzicht is prachtig. Vooral als je buiten voor de deur zit.

Prijzen zijn goed, al helemaal voor wat je er voor krijgt.

Na het vragen van de rekening kregen we ook nog eens een flink bord fruit na.

Echt een top restaurant.

Datum van bezoek: juli 2018
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten. Wij hadden souvlaki met pitabroodjes, tzatziki en tomaat. Heerlijk. Het was al donker toen we aankwamen dus alleen de lichten van de stad kunnen zien. Bediening was uitermate vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2017
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooropgesteld: het is een run restaurant waar ze heel vriendelijk zijn en zorg hebben voor de gast. Ook de prijzen zijn zeker acceptabel (2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 4 fris voor maar € 35) - en het toetje van het huis.

Helaas had de lam die we kregen meer bot en vet dan vlees... Zegmaar gerust: 10 procent vlees en de rest bot en vet.

Ook hadden we de "special van de dag" in de vorm van een stoofpotje. Die was prima op smaak en mals maar droog.

Al met al nette gastvrije service en een goed uitzicht maar helaas ondermaats gegeten...

Datum van bezoek: juli 2017
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en het uitzicht geweldig.
Bediening is aardig, niet te duur. Echt een plek om even uit te rusten en van het uitzicht genieten.

Datum van bezoek: juni 2017
Μανώλης Φ, Ιδιοκτήτης van Kallithea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2017

Thank you

Reizigers die Kallithea bekeken, bekeken ook

Agia Efimia, Kefalonia

In Kallithea geweest? Deel je ervaringen!