Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hadden maar voor 2 dagen geboekt, maar zijn 3 dagen gebleven, hadden een kamer aan de tuin dat was perfect, eigenaren doen alles er voor om het na je zin te maken, Spiros en George zijn hele vriendelijk gast heren, heel gezellige bar bij het zwembad, lekker zwembad, mooie tennis baan en tuin, in 1 woord perfect.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Spyros D, Ιδιοκτήτης van Sami Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dank je wel! Thank you very much for your review! It really made us very happy reading that you enjoyed your holidays with us! Hope to see you again in the future!

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op kwartiertje lopen van Sami. Superhartelijke ontvangst, prima kamer, fijn zwembad, fijne douche, uitgebreid ontbijt. Met veel hartverwarmende aandacht voor de gasten. Wij hadden een kamer op de begane grond met uitzicht op zwembad en zee.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Spyros D, Ιδιοκτήτης van Sami Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Dank je wel! We are really glad reading that you did like our hotel in total! Thank you for taking time writing this fantastic review!

Beoordeeld op 15 juli 2017

Dit familiehotel is centraal gelegen op het eiland Kefalonia en bovendien direct aan zee. Comfortabele en zeer nette kamers. Ongelooflijk familiale sfeer. We gingen er al voor de 4de maal. Het ontbijt is een onvergetelijke gebeurtenis, niet alleen omwille van de kwaliteit en de kwantiteit, maar vooral omwille van de keivriendelijke diensters, die je 's morgens begroeten met "Smile please, no rain no snow today".

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Spyros D, Ιδιοκτήτης van Sami Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

It is always a pleasure to read so great reviews! Thank you so much, looking forward to seeing you again!

Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst in dit hotel werden we meer dan hartelijk ontvangen. Een hand een kusje en wat te drinken. Meteen werden de koffers naar de kamer gebracht en wij kregen uitleg over wat te doen in de omgeving.
De kamers zijn prima! De entree en ontbijtzaal zijn wat gedateerd en mogen wel worden opgeknapt. Verder alles zeer schoon.
Even een weetje. Toen wij er waren waten er veel Engelsen en die bleken elkaar ook nog allemaal te kennen. Keren waarschijnlijk elk jaar terug. Oo komen hier voornamelijk reizigers vanaf 65 tot wel 80 jaar.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Spyros D, Ιδιοκτήτης van Sami Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Thank you for your review! We do try to make you feel as comfortable as we can!
Hope to see you again!

Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heel gastvrij ontvangst . De wat Gedateerde kamers zijn erg schoon . Bijzonder vriendelijke lieve familie die er alles aan doen om het je naar de zin te maken . Tuin erg mooi en goed onderhouden . Ontbijt redelijk . Net buiten stadje . Goed te lopen langs zee naar centrum .

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Periklis D, Owner van Sami Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Thank you for your kind review! We are glad you enjoyed your stay here. We hope to see you again in the future.