Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Beste vakantie die ik heb gedaan ik kom zeker en vast terug. Toen we toe kwamen was een zeer goed ontvangst zeer vriendelijk personeel. De kamer was heel goed en zeer mooi uitzicht op zee en zwembad. Al het personeel is super vriendelijk dankuwel aan iedereen. Het personeel aan de bar maakt zeer goede cocktails en in restaurant ook alles top en zeer verzorgt. Tot de volgende keer

Datum van verblijf: september 2019
guestrelationsultan, Guest Relations Manager van Sultan Beldibi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dear Guest,

Thank you very much for taking a moment and sharing your reviews.

Your comment is very important to us as we aim to deliver excellent customer service. We are really glad that our facilities have met with your expectations.

Thank you so much for choosing Sultan Beldibi and we will be more than happy to serve you again in the near future.

Ali Murat Demir, Guest Relations Manager

Beoordeeld op 12 juli 2019

Het hotel beschikt over drie verzorgde zwembaden en heeft zijn eigen strand aan zee met eigen (gratis) stoelen.
Zo'n 80% van de gasten bestond uit Russen die voor zeer veel overlast zorgden: lawaai op de gangen en in de kamers zowel overdag als 's nachts, duwen en trekken bij het eten en onbeschoft reageren. Ook is er een asociaal animatieteam dat ons niet professioneel heeft behandeld (onnodige kwetsende opmerkingen geven, uitdagen tot discussies, intimideren etc.). 2 animatoren konden het wel opbrengen om beleefdheid te hanteren. De hoofdanimator reageert tijdens shows seksistisch en racistisch op de gasten. De kamer is smerig en wordt niet onderhouden door de poetsploeg: er liggen dode insecten in de kast, er zitten meerdere gaten in en vlekken op de lakens en er wordt niet gestofzuigd. Wc-papier wordt niet aangevuld. Je kan de badkamerdeur niet sluiten zonder eerst in de douche te gaan staan.
Het eten is wel heel lekker en het bar- en restaurantpersoneel zijn contrasterend vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2019
guestrelationsultan, Konuk İlişkileri Müdürü van Sultan Beldibi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Beoordeeld op 9 juli 2019

Ik was voor de 1ste keer in dit hotel samen met mijn zoon. Ik ga zeker terug. De bediening en het personeel zijn zeer goed. De kamers zijn wat aan de kleine kant maar dat vind ik bijkomstig. Het is toch maar om te slapen en te douchen. Het eten is zeer lekker en ruimschoots keuze genoeg. Ik had een fantastische week en leerde fijne mensen kennen. Ook de accomodatie is goed. Het is een gezellig kleinschalig hotel waar je je welkom voelt. Met speciale dank aan aysha,erol,erhan en yilmaz. We will meet again.

Datum van verblijf: juli 2019
guestrelationsultan, Konuk İlişkileri Müdürü van Sultan Beldibi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2019

Dear Guest,

Thank you very much for taking a moment and sharing your reviews.

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Heeft ook niet meer het label van sentido.wegens niet waardig.doch draagt personeel nog de kledij. All in !! Bij aankomst 21u20 niets meer van eten mogelijk en geen service. Alleen kamer in de donkere kunnen zoeken. Smerige gangen en piepkleine kamer. Schandalig. Waar is binnenrestaurant en lounge. Alles is buiten te doen.ook de warme buffetten staan onder het donkere afdak tegen grauwe muren. We gaan 2x per jaar op reis.zoiets nog nooit gezien. De koekjes en thee in de namiddag is gewoon de overschot van smorgens. Alle animatie is op het plein ook hiervoor geen acvomedatie binnen.met geluidsoverlast tot gevolg. 1 bar voor gans het hotel.povere keuze aan dranken.enigste pluspunt. Mooie zwembaden maar tuin staat vol onkruid. Hier zien ze mij nooit meer. Alles is oud en versleten

Datum van verblijf: september 2018
Sultan B, Guest Relations Manager van Sultan Beldibi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Dear idevissch
Thank you for being our guest in Sultan Beldibi and for your valuable feedback. Every feedback gives us an opportunity to improve our standard of facilities and services offered to all our guests.You can be assured that your feedback has been taken very seriously.Thank you so much for your valuable feedback once again – we would be more than happy to welcome you soon.

Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is geen 4 sterren waard bij aankomst van hotel half tien savonds vroegen we vriendelijk hof we nog iets te eten konden krijgen dit was niet mogelijk we kregen de kamer sleutel kamer 216 trek u plan zoek het maar uit geen lift aanwezig sleur als oudere persoon u koffers maar zelf de trap op op de gang aangekomen zou je het liefst omdraaien gewoonweg smerig de tapijt vol vlekken kamer piepklein bedden verankert aan de muur badkamer vuil klein zo klein dat je de deur niet sluiten kon als je op het toilet zat nachts veel lawaai van diaconaat in de buurt ruzie en nachtlawaai van Engelsen na 2 nachten hebben we een andere kamer gekregen deze was eitjes beter dit is een hotel voor Engelsen en Russen die van het uitgaansleven houden dit hotel is dringend aan vernieuwing toe wat wel mooi is de natuur de zwembaden en de tuin

Datum van verblijf: september 2018
Sultan B, Guest Relations Manager van Sultan Beldibi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Geachte BrunoS8052
Bedankt voor uw aanwezigheid in Sultan Beldibi en voor uw waardevolle feedback
We wensen je het allerbeste en hopen je weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Vriendelijke groeten