1 mei 2018 beoordeeld

we zijn het resort aangekomen en direct een vriendelijk onthaal gehad er stond daar een persoon van thomas cook die nederlands sprak wat super tof was normaal zat ik 2 verdiep maar dat kon ik niet omdat ik een knie probleem heb hebben ze het direct omgeruild in het hoofd gebouw wat ik een hele goede service vond het was een hele grote mooie kamer met een salon vooraan wel klein balkon.het eten is super lekker klaar gemaakt juist naar de koude kant wat ik spijtig vond en het bijzondere animatie team mogen we zeker niet vergeten er was niks teveel voor hen. mijn beste maatje mehmet ali super gast voor zo jong te zijn steph en moustafa waren ook super goed we hebben het daar naar onze zin gehad we hadden spijt dat we het animatie team moesten achter laten zo super gasten ik wil er terug naar toe gaan een echte aan rader tot gauw!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
RenaissanceAntalya, Guest Relations Manager van PALOMA Foresta Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste ginaboeykens,

1 mei 2018 beoordeeld

wij vonden het een heel goed hotel! ook de service was uitstekend alleen kon het eten wel een beetje warmer zijn maar de smaken zaten wel goed. Het animatie team was ook super leuk! zeker Mehmet was een heel toffe en vriendelijke animator. hij maakte ons verblijf leuker!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste Steffi F,

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan al 3 jaar met de kinderen en telkens is het wat we verwachten. Mooie kamer, lekker eten (uitgebreid) leuk zwembad met glijbanen en zeer vriendelijke mensen vooral Aykul de front manager! ☺️ Weer is telkens ook zeer goed.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
RenaissanceAntalya, Guest Relations Manager van PALOMA Foresta Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste Nathalie,

1 november 2017 beoordeeld

De aankomst viel wat tegen.We arriveerden om 0.30 u 's nachts en één man aan de balie moest een hele groep reizigers inchecken .
Grote kamers met 2 tweepersoonsbedden en ruime badkamer met inloopdouche.Gratis,gemakkelijk te bedienen kluisje en gratis minibar.De airco was nogal lawaaierig en het terras van onze kamer was piepklein .
Turks geïnspireerde keuken met een enorme keuze .Kwalitatief goed ( alleen één keer waterachtige scampi's en die waren niet te eten,en ook de witte wijn was eerder zwak)
Vriendelijke en snelle bediening .Heel groot buitenrestaurant ( een aanrader !)
Vlotte bediening aan de bars.Vooral de bar aan zee vond ik goed.Geen vooraf gemaakte pseudo cocktails,maar ter plaatse bereid ! Knap . De locale merken zijn zoals steeds minder,maar er was wel zonder meerprijs Tuborg en Martini .
Heel mooie tuin ,met tof loopparcours ( 1200 m).
In de meeste hotels valt de animatie in negatieve zin op,in knalgele outfits proberen zij zich te profileren als de sterren van het hotel,hier gelukkig NIET ! Sobere kledij en de animators begeleiden echt de activiteiten op een zeer goede manier ( ze doen niet mee om te tonen hoe goed ze wel zijn ! ) Prima !
Ook de redders aan zee en in het zwembad zijn streng maar wel uitstekend.
Hulpvaardige receptie .
Kortom een hotel dat al zijn sterren waard is .

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
GMRenaissanceAntalya, General Manager van PALOMA Foresta Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Geachte Mevrouw JMieke2912,

Hartelijk bedankt voor uw review over Renaissance Antalya Beach Resort & Spa. De mening van onze gasten is uiterst belangrijk voor ons.

Het is voor ons een grote eer dat u tijdens uw tweede vakantie bij ons opnieuw volop genoten heeft!

Tevens willen we u ook bedanken voor de complimenten over het personeel. Het volledige Paloma team staat steeds klaar om ervoor te zorgen dat onze gasten, jong en oud, een zo toffe mogelijke vakantie beleven.

We stellen het op prijs dat u zowel de positieve en de negatieve ervaringen van uw vakantie met ons deelt, zo kunnen we deze punten meedelen aan ons Management en er voor zorgen dat we in de toekomst een betere service kunnen aanbieden.

Graag wilen we u opnieuw in ons Resort verwelkomen wanneer u terugkomt naar het zonnige Antalya.

Met vriendelijke groeten,

Tamer Dolanay
General Manager

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

wij zijn maar een paar daagjes geweest, maar qua eten was het lang genoeg geweest!
De kamer was leuk ruim alsook het terras.
De groene omgeving van het hotel met de leuke verzorgde poesjes die er rond lopen was leuk om te zien.
De Bar “BE AMAZING” heel tof gedaan!
Kamers werden elke dag opgemaakt elke dag nieuwe handdoeken al hadden we er niet om gevraagd!
Groot nadeel in dit hotel vonden wij het eten! Eten was overdreven koud, niet 1 keer maar bv de pasta was elke keer koud, en zonder smaak. steeds hetzelfde dat werd herhaald, geen variatie.
Zelfs geen bulgur gezien?? Zijn we in Turkije?
A la carte aan het strand hadden we gedacht zal iets beter kwaliteit zijn aangezien ze daar per bord koken en het eten meer op smaak kunt brengen maar dat was niet het geval. Spaghetti Napoli, is de kok al eens in Italië geweest? saus was waterig zonder iets van smaak, zelfs aan de wrap was niet veel smaak aan en wat kan je daar mis mee doen??
Het hotel op zich was 4* waard maar het eten heeft voor ons de beoordeling naar beneden gebracht.
Voor ons geen herhaling, we zijn beter gewend.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
GMRenaissanceAntalya, General Manager van PALOMA Foresta Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2017

Geachte e_vita_mia,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen voor een review te schrijven over uwe recente vakantie in Renaissance Antalya Beach Resort & Spa.

We zorgen er steeds voor dat onze gasten een onvergetelijke vakantie doorbrengen in ons Resort, maar helaas zijn we tijdens jullie verblijf er niet in geslaagd om aan dat doel te voldoen. Daarom bieden zij u onze oprechte excuses aan. We hebben uw feedback aan het management van ons hotel meegedeeld zodat we ervoor kunnen zorgen dat hetzelfde problem zich niet herhaalt in de toekomst.

Graag zouden we u nogmaals willen verwelkomen in Renaissance Antalya Beach Resort & Spa wanneer uw volgende vakantie u terugbrengt naar het zonnige Antalya.

Met vriendelijke groeten,