“Geweldig & sfeervol verblijf!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
101 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
“Geweldig & sfeervol verblijf!”
Beoordeeld op 10 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

De woning is zeer smaakvol ingericht, super schoon en van alle gemakken voorzien! Wij verbleven met 5 personen in casa Flamenco en hadden meer dan voldoende ruimte. Twee badkamers zijn ideaal, en het dakterras is subliem en biedt een perfect uitzicht over Vejer. Het stadje Vejer de la Frontera is op en top genieten dankzij alle goede culinaire tips die Chantal en Mark ons gaven. En ook in de omgeving zijn bijzonder veel mooie dingen te doen en zien. Ook hier hebben we dankbaar gebruik gemaakt van alle tips die we van hen kregen. De plattegrond van de stad en omgeving lag al voor ons klaar. En de strandjes zijn ongekend prachtig en gelukkig nog niet door de toeristen ontdekt. Kortom: een parel in Andalusië om zeker weer naar terug te keren en maximaal te genieten! Super bedankt voor jullie goede zorgen!

Datum van verblijf: april 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
10 mei 2019
Dank je. Altijd welkom! :)
Darline10 ...
1 beoordeling
“Zalig logeren in Vejer de la Frontera”
Beoordeeld op 28 november 2018 voor een verblijf in september 2017

Vejer de la Frontera is een heel gezellig stadje met de typische witte huisjes alsook de gezellige terrasjes, restaurants en winkels.
De zee met prachtige stranden ligt op amper 8km waar het massatoerisme nog niet is toegeslagen. De appartementen zijn met liefde en smaak ingericht met alles erop en eraan. Chantal en Marc zijn bijzonder warm en hartelijk! We kregen vele tips om mooie wandelingen te maken. We gaan er zeker terug!!
Darline en Danny.

Datum van verblijf: september 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren