“prachtige omgeving , liefdevolle mensen met ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Entrance
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Karine S
1 beoordeling
“prachtige omgeving , liefdevolle mensen met gouden hart en prachtig huis”
Beoordeeld op 3 januari 2017 voor een verblijf in november 2016

Eigenaars zijn liefdevolle en warme mensen die je graag alle info over de mooie buurt verschaffen. Restaurants , plaatsen die zeker bezoekjes waard zijn ( speciale dank aan Merel , de dochter ) om mijn de kunst in het bos (NMAC) te laten ontdekken , uitjes naar de mooiste stranden en nog zo veel meer .
Alle luxe is voorzien in het app/huis met prachtige patio, echt een droom.
Na een verblijf hier wil je meer , dus zeker terug .

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
5 jan 2017
Dank je wel!!!!! Altijd welkom. :)
miche_van ...
Kortrijk, België
1 beoordeling
“mooi appartementje op een schitterende locatie met zeer attente gastvrouw”
Beoordeeld op 3 mei 2016 voor een verblijf in september 2015

Het appartement is heel sfeervol ingericht, met alle nodige comfort. Mooie patio met leuke tuinmeubelen waar het aangenaam zitten is.
Vejer is een heel leuk typisch pueblo blanco met veel restaurantjes, bars, winkeltjes en mooie vergezichten. De kust ligt op 10 minuutjes met de auto, prachtige natuurlijke stranden.
Wij bezochten ook Cadiz, heel erg de moeite.
Chantal en Marc zijn heel attente gastvrouw/heer, we gaven ons heel wat tips over de streek en hielpen ons bij aankomst met de bagage.
Daar nog het mooie weer bij en ons verblijf in Casa Mirlo was zalig.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: ontvangst en sfeer in Vejer
Minpunten: niets
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 mei 2016
Het was heel aangenaam jullie als gasten te hebben. Altijd welkom! :) Chantal & Marc
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren