“Prima koffie voor weinig geld”
Beoordeling van Kopi Mane Inspiration

Kopi Mane Inspiration
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Koffie en thee in Ruteng
21 juni 2017 beoordeeld

Ze hebben hier goedkope koffie voor ongeveer 15.000 IDR. Personeel is erg vriendelijk, maar spreekt niet goed Engels. Er worden daarnaast lekkere gerechten aangeboden,

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk cafe! 2 scooters voor verhuur. Deze waren helaas al verhuurd. We kregen toen de scooter van hun zoon mee.
Later die dag heerlijk gegeten!

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van koffie houdt moet je hier zijn, denk ik de enige tent in ruteng waar je goeie koffie kunt krijgen. Ze hebben ook een eenvoudige kaart om te eten, wat we gehad hebben was ook erg lekkere. Dus mocht je in de buurt zijn is het de moeite waard. Trouwens de eigenaren zijn ook super aardig.

Oja er is in de deze stad een school voor toerisme, de studenten komen hier langs om te vragen of ze je de higlights van ruteng mogen laten zien. Dus als van plan bent om hier van de omgeving te laten zien zou ik het deze jongens en meisjes gunnen. Want hier mee betalen ze de opleiding mee en oefenen ze Engels. Opleiding kost voor hun 2 miljoen en dat is echt heel duur voor hun, dus daarom zeg ik laat ze niet in de kou staan.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval stuitten wij op dit koffietentje in Ruteng. Hoewel qua aankleding niet heel bijzonder, valt Kopi Mane toch op. Ze branden er hun eigen koffie en de vriendelijke eigenaar kan veel vertellen over zijn product. Ook verkoopt hij de koffie, onder meer aan landen in Europa. De koffie is lekker!
Er wordt ook een aantal gerechten geserveerd. Vooral de gado gado vonden we goed!

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lieve mensen, heerlijke koffie en thee en erg lekker eten. Gratis WiFi. Fijne oase in een wat ruwe stad :)
Aanrader!

Reizigers die Kopi Mane Inspiration bekeken, bekeken ook

In Kopi Mane Inspiration geweest? Deel je ervaringen!