“Prachtige tuin en goed eten”
Beoordeling van Spring Hill Restaurant

Spring Hill Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Ruteng
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het spring Hill restaurant kan je lekker eten. Er is een prachtige tuin . De prijzen zijn wat aan de hoge kant. Aangezien er ook Indonesiërs eten is het niet alleen toeristen eten wat ze serveren.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met twee gezinnen in dit restaurant gegeten. Een prima plek. Vriendelijke bediening. Koude glazen voor het bier.
Eten is prima en wordt bijna tegelijke tijd opgediend. En dat zeven gerechten te gelijk. Het beste wat we tot nu toe op onze rondreis op Flores zijn tegengekomen. Het is dat we maar een dag hier zijn, anders zouden we zeker terugkomen.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze 5-dagen durende trektocht op Flores hebben we hier een keer gegeten. Spring Hill stijgt wat betreft kwaliteit en service absoluut uit boven alle restaurants die wij verder op Flores bezochten. We hebben nooit ergens echt slecht gegeten, maar hier was het smullen, smikkelen en genieten. Met uitzicht op een mooie tuin.

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een keurig restaurant aan de buiten kant van Ruteng , gebouwd in een grote tuin .
Het eten en de bediening zijn goed , het restaurant ziet er keurig en modern uit met plaatsen binnen en buiten

24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier vandaag met vrienden gegeten. Er is een uitgebreide kaart met veel keuze en het eten smaakte prima.
Het nieuwe restaurant ziet er netjes uit en ook het sanitair is zeer schoon!

Reizigers die Spring Hill Restaurant bekeken, bekeken ook

In Spring Hill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!