Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Vanuit dit hotel met uitstekende kamers ruik je de sneeuw op de piste! De kamers zijn ruim met 2 bedden die gemakkelijk tegen elkaar geschoven kunnen worden waardoor het toch gezellig wordt. De badkamer is prima verwarmd en comfortabel.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 januari 2018

de kamer is ruim, je hebt een keukentje met koelkast, alles redelijk versleten, nooit schoonmaak, laatste dag bedden opgemaakt, handdoeken inwisselen op verzoek, buffet amper afwisseling en alsof het een legerkok is die kookt, ligging oké, zwembad fijn, centraal gedeelte is afzonderlijk dus altijd volledig aankleden voor maaltijden, personeel receptie zeer vriendelijk, 3 dagen moeten wachten tot deur in kamer en thermostaat verwarming gerepareerd werden

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 1 april 2017

Mooi groot hotel met verschillende gebouwen. Je moet langs buiten voor restaurant en zwembad.
Zwembadcomplex is erg groot met verschillende zwembaden, jaccuzi, schuifaf en sauna's. Goed onderhouden en proper. Geen handdoeken beschikbaar voor de hotelgasten.
Kamer is ruim, weinig kastruimte. Goede wifi.
Onderhoud van de kamers is maar om de 3 dagen. Dit is een minpunt. Je kan wel handdoeken vragen aan de receptie, maar ledigen vuilnisbakje, aanvullen toiletpapier in een familiekamer is toch wel wenselijk.
Restaurant is groot, soms wel koud. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Avondmaal: voorgerecht is vaak hetzelfde, warm hoofdgerecht telkens keuze uit vlees of vis en één nagerecht. Water, bessensap en koffie zijn inbegrepen.
Bar sluit vroeg.
Ligging tov centrum en skipistes is ideaal.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel centraal gelegen. Ontbijt buffet heel erg goed. Diner buffet was matig weinig keus en vaak koud. Je hebt een hoofd gebouw met verschillende bijgebouwen waar de hotel kamers waren. Kamers werden 1 keer per 3 dagen schoon gemaakt. En je kreeg dus ook maar 1 keer in de 3 dagen schonen handdoeken. Dit vond ik een groot nadeel omdat je deze moest gebruiken voor het douche maar ook mee moest nemen naar de spa en zwembad die naast het hotel lag en waar je als gast gratis gebruik van mocht maken.
Kamers zelf waren prima in de badkamer was zelfs vloerverwarming. De kamers waren ook heerlijk rustig gelegen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 21 april 2016

Fantastisch, daar hebben we het pas over sauna's. Laat elke thermen in Nederland even een kijkje nemen in Scandinavië. Zo heerlijk bijkomen in deze sauna's. Wat hebben we hier ontzettend genoten. Onze kleine dochter was ook mee, en ze vond het er prachtig. Leuk leuk leuk!

Kamertip: Wij zijn er wezen zwemmen, en dat was echt te gek.
Datum van verblijf: december 2015