“Delicious pizza!! Heerlijke pizza”

Naturalmente Pizza y Restaurante Mediterraneo
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Las Lajas
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Lekkere pizza's voor een goede prijs. Erg gastvrij.
Helaas konden we maar 1 avond hier eten, de andere avond waren ze dicht.
Deze pizzeria is zeker een aanrader!

Schrijf een beoordeling

29 december 2016 beoordeeld

Eigenaar spreken vijf talen of meer. Zeer gastvrij. Lekker eten en leuk kerstmenu. Een min punt je kan alleen contant afrekenen

24 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk Italiaans restaurantje met een vriendelijke gastvrouw/
eigenaresse. Heerlijk buiten onder een afdak van natuurlijke materialen.
Ze hadden een mooie menukaart,
geen standaard pizza en pasta, maar echte eerlijke mooie gerechten.
Er was voldoende aandacht voor de gasten en het was het geld waard.

16 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten op een fantastische plek. De sfeer en aankleding is netjes verzorgd. Heerlijke Italiaanse wijn.

11 augustus 2015 beoordeeld

We hebben hier gegeten toen we in de B&B bleven overnachten. Het is een buitenrestaurant maar wel overdekt in een mooie tropische tuin. Heerlijk Italiaans eten, goede wijn en een prachtige plek. De eigenaresse is zeer vriendelijk. Reserveren is aan te raden!

Reizigers die Naturalmente Pizza y Restaurante Mediterraneo bekeken, bekeken ook

Las Lajas, Provincie Chiriquí
Guabala, Provincie Chiriquí

In Naturalmente Pizza y Restaurante Mediterraneo geweest? Deel je ervaringen!