“Lekker eten in een rustige omgeving”
Beoordeling van La Bastide Bleue Restaurant

La Bastide Bleue Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Seguret
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Vlakbij ons logeeradres ( patios de vignes). Serveert uitstekende gerechten aan een redelijke prijs. Iets duurder dan toeristen vallen, maar van goede kwaliteit. Vriendelijke service.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Middelmatig gegeten.

Bouillabaisse was niet echt op smaak. Toetje pannacotta niet echt vers helaas...

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten hier in een prachtige tuin! Alles was superlekker bereid en bediening was vriendelijk. Wel zijn er weinig/geen opties voor vegetariërs!

18 augustus 2019 beoordeeld

Wij hebben hier tijdens ons verblijf in Séguret 2x gedineerd. Zeer gezellig zitten in de tuin met sfeervolle verlichting. De voorgestelde menuutjes zijn lekker en goede prijs/kwaliteitverhouding. Bediening informeel en correct. We zouden hier zo opnieuw gaan dineren !

6 augustus 2019 beoordeeld

Eenvoudig maar lekker, leuk ontspanend kader, schitterende tuin en zeer vrienndelijke bediening, een echte aanrader tegen eerlijke prijs

Reizigers die La Bastide Bleue Restaurant bekeken, bekeken ook

In La Bastide Bleue Restaurant geweest? Deel je ervaringen!