“Thuisgevoel😀👍”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 50 nuttige stemmen
“Thuisgevoel😀👍”
Beoordeeld op 13 oktober 2020 voor een verblijf in oktober 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zeer mooi countryhouse in de glooiende heuvels van de marche. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Je hebt een eigen privetuintje en veel mooie plekjes om te genieten van de zon of het uitzicht. Het grootste pluspunt zijn wel de eigenaren Bob en Ian. De vriendelijkheid en de gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Zeer behulpzaam en niets is te veel gevraagd. Bij aankomst staat de wijn en gekoeld water al klaar in de koelkast. Hun eigen geperste olijfolie is heerlijk. Je kunt gebruik maken van hun groenten en kruidentuin en zelfs verse eitjes. Ze hebben 3 viervoeters die je gauw in hun hart sluiten. De omgeving is mooi en alles binnen handbereik. De gastheren zijn zeer begaan met de natuur wat te merken is aan hun mooie inzet voor meer groen in de wereld. Al met al een plek om zeker naar terug tegaan.

Datum van verblijf: oktober 2020
edwardv55 ...
Uden, Nederland
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige plek om tot rust te komen”
Beoordeeld op 12 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020

We hadden hier een heerlijk verblijf. De appartementen zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het huis heeft een enorm grote tuin met voor ieder appartement een eigen terras. Heerlijk zwembad met de mooiste vergezichten. Bob en Ian doen er alles aan om je welkom te laten voelen.De omgeving biedt voldoende te doen van strand, bergen, mooie plaatsjes (Fermo, vonden we erg mooi)

Wanneer je de kans krijgt is een verblijf hier zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2020
An K
1 beoordeling
“Sublime”
Beoordeeld op 2 oktober 2019 voor een verblijf in september 2019

Casal dei Fichi is zeker 5 sterren waard. De ligging is subliem en het appartement waar wij in verbleven (Bramante) van alle gemakken voorzien. Prima bed en dito douche. Wij verbleven hier van 21 t/m 26 septmber en hebben het erg naar ons zin gehad met zwembad voor de deur en prettige ligbedden in een schitterende tuin. De omgeving is zeer de moeite waard en de gids die Bob en Ian zelf hebben samensgesteld over de omgeving en de bezienswaardigheden namen we standaard mee als we op pad gingen. Bob is een prima gastheer (Ian helaas niet ontmoet aangezien hij naar Engeland was toen wij er waren) Wij hebben genoten en komen graag nog een keertje terug.

Datum van verblijf: september 2019
WilliamSt ...
Heverlee, België
1 beoordeling
“Prachtig verblijf met eindeloos mooi zicht in super rustige omgeving!”
Beoordeeld op 15 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Absoluut de moeite...kader is rustiek, niet modern...locatie is fenomenaal en de eigenaars zijn super! Appartementen zijn groot en bed is 3 (drie!!) meter breed!
Er ligt een map met hun tips....en dat boek is elk blz waard! Heerlijke restaurants, niet duur en ze liggen dikwijls op plaatsen waarvan je niet vermoedt dat ze bestaan!
Relatief groot zwembad met heerlijk uitzicht!

We hadden ook een heerlijke pizza-namiddag...

De Marche...onontgonnen juweel in Italië!

Deze locatie is een absolute aanrader!

William en Hilde

3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Mevrouw”
Beoordeeld op 24 september 2016 voor een verblijf in juli 2016

Met twee families zijn we een week verbleven bij Bob en Ian. Hadden we maar langer kunnen blijven... Ze hebben een oase gecreëerd van rust, maar waar je je als jong gezin met kleine kindjes toch heel welkom voelt. De appartementen zijn bovendien heel mooi en ruim, de tuin is prachtig aangelegd, en het zwembad is heerlijk en biedt panoramische uitzichten. Het huis is echt een verborgen parel, net als haar eigenaren. Bob en Ian zijn de perfecte gastheren. Op afstand en toch altijd bereikbaar. Erg leuk is ook de groentetuin en kruidenplanten die voor iedereen beschikbaar zijn. Kortom, echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
Els D
Antwerpen, België
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Zalig!”
Beoordeeld op 7 september 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Ons tweede verblijf in casal dei fichi was opnieuw een waar genot! Bob en Ian verwelkomen je van harte in hun top vakantieverblijf! Je vindt er rust, zon, een verzorgd en comfortabel appartement. De landelijke omgeving is prachtig en nodigt uit om te verkennen. Bob en Ian staan steeds klaar met tips en informatie. In één woord een prachtige plek om in alle rust te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2015
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: the surroundings
Reisgroep: Teenagers
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Els D
Antwerpen, België
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“PRACHTIG”
Beoordeeld op 14 september 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Dit was onze eerste kennismaking met Casal dei Fichi en dit op aanraden van vrienden die hier voorheen verbleven. Wat ons positief heeft geraakt is het warme onthaal van Bob en Ian, het comfortabele en zeer verzorgde appartement en de ongelooflijk mooie omgeving waar dit huis gelegen is. Men komt hier echt tot rust.....Bob en Ian zijn steeds bereid je voort te helpen met praktische vragen en geven je tips om de streek toeristisch en gastronomisch te verkennen. Met andere woorden, deze plek is een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2014
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de omgeving
Reisgroep: Teenagers
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.