“Uiteten”

eterij tapperij Salud
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Scharendijke
Keukens: Europees
23 september 2020 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening, zeer aardige mensen
Goed eten
Goed drinken
Diervriendelijk
Zaken goed op orde

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en aardig personeel. Redelijk uitgebreide kaart. Lekker malse spareribs en een goede saté. Porties zijn ruim voldoende. Leuk en enthousiast personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Reserveren is niet voor niks noodzakelijk.

8 september 2020 beoordeeld

Goed en genoeg eten vriendelijk personeel en top sfeer. Mooie locatie en zeker voor herhaling vatbaar. Tot snel

13 augustus 2020 beoordeeld

Hele fijne service. Eten is prima, lekkere biertjes. Zelfs ons babyprakje werd opgewarmd en in een schaaltje geserveerd.

Reserveren is aan te raden. Wij zaten lekker op t terras en ik denk dat ze wel 15 keer "nee" hebben moeten verkopen aan mensen.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch, kippendij saté met frites is echt een aanrader. Bediening erg vriendelijk, men heeft oog voor de gasten.
We hebben in Juni er al eens gedineerd, toen was het ook al goed en lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die eterij tapperij Salud bekeken, bekeken ook

Brouwershaven, Zeeland

In eterij tapperij Salud geweest? Deel je ervaringen!