Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Beoordeeld op 27 augustus 2019

Wat een prachtig huis op een prachtige plek! Echt genieten op dit rustige park. Een minpuntje hadden we wel: zowel receptie en dus het zwembad waren maar zeer beperkt open. Maar de ligging, op loopafstand van dorp en zee was geweldig. Daarhadden wij ook nog een zalige overkapping dus zeker vOor herhaling vatbaar!

Kamertip: Huisje strand 10 was top
Datum van verblijf: augustus 2019
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Roompot Vakanties Zeeland Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Bedankt voor je review, Marjolijn.
Wat leuk dat je zo een fijne vakantie hebt gehad!
Daar worden we blij van.
We zullen je tips over het zwembad en de receptie intern oppakken, zodat wij dergelijke zaken kunnen voorkomen!

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes,
Cynthia

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Net park met mooie huisjes. Fijn veel ruimte in huis en een lekker zwembad om even af te koelen is op 't park aanwezig. Supermarkt op loopafstand. Ook voor kinderen uitermate geschikt met wat speeltuintjes verspreid over 't park.
Rust overheerst.

Datum van verblijf: juni 2019
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Roompot Vakanties Zeeland Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Bedankt voor je bericht Margot!

Wat leuk om te vernemen dat jullie met het hele gezin hebben genoten van het verblijf op Zeeland Village.

Er is inderdaad een hoop te doen op het park en zo te lezen hebben jullie genoeg activiteiten ondernomen :)

Graag tot ziens op een van onze Roompot parken.

Groetjes Manou

Beoordeeld op 27 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een 8 persoonshuisje. Was erg netjes binnen en schoon. Alleen de matrassen waren een drama, zo slecht, de veren voelde je er flink doorheen, bij alle bedden. Verder was het goed. Niet veel te doen en een klein zwembad. Als je komt om erop uit te gaan is dit een perfecte plek. Grote supermarkt (Plus) zit om de hoek.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2015

Huisjes zijn oud en nooit echt schoon. Prijzen zijn fors, in de basisprijs is echt niks inbegrepen, alles is extra en daar worden flinke bedragen voor gevraagd. Voorzieningen op het terrein (restaurant) zijn steevast dicht. E.e.a. heeft duidelijk betere tijden gekend.

Kamertip: 55-plussers krijgen flink korting.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 10 september 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Anne Hertogs, Eigenaar van Roompot Vakanties Zeeland Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2020