“Overdreven”
Beoordeling van Le mare chiare

Le mare chiare
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 Restaurants in Serriera
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van eerdere reviews hier gaan eten. Viel tegen. Pizza was simpel en de entrecote bevatte veel te veel vetranden. Locatie is top, maar al met al leek het met een veredelde afhaal pizza tent. Weinig keus qua menu ook. Ook het restaurant ernaast was erg stil en bood weinig keus. Morgen toch maar een stadje opzoeken.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lag toevallig op onze weg, maar wat een locatie! Super gezellig voor de lunch, voetjes in het zand (of toch in de steentjes:)), heel attente en vriendelijke bediening.
Heerlijk slaatje gegeten, en de kids een pizza. Ze hebben ook altijd een catch of the day.
Zicht op de baai van Porto, zalig rustig strand.

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker maar niet bijzonder ik had een trio van vis. Dorade tonijn en zwaardvis met gegrilde groente er bij en rijst. Klein hapje voor 25 euro in deze taverne. Wel een gezellige zaak waar je leuk kan zitten.het personeel was aardig.

11 augustus 2015 beoordeeld

We hebben hier inktvis gegeten. Heerlijk aan de kust om vis te eten. Personeel was vriendelijk en vlot.

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch plekje met zeer goed eten. Uitzicht is geweldig mooi. Vriendelijke mensen. Wij hadden een salade en een pizza. Beide erg lekker.

In Le mare chiare geweest? Deel je ervaringen!