“Ideale rustige ruime groene basis om etna en ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van casa vacanze

terrazzino
terrazzino
salone
camera da letto
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Ad W
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
“Ideale rustige ruime groene basis om etna en streek te verkennen”
Beoordeeld op 20 mei 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

Zeer ruime koele in het park gelegen woning. met veel buitenruimte en schaduw en zon plekken. ongeveer 12 km onder de top. ideaal. voor natuurliefhebbers mtbcycling and ski ofroadtracking. Je voelt je gelijk thuis. Host Paolo e Marcella zijn een stel op middelbare leeftijd die zeer gemotiveerd hun streek promoten en graag hun woonplaats catania willen laten zien en erover vertellen. Dit met de typische siciliaanse gastvrijheid. Op ons verzoek is er kosteloos gezorgd voor een ruim ontbijt voor de eerste dag omdat we pas 23:00 aankwamen. geweldig. Ook van het aangeboden afscheidswijntje van zelf gekweekte druiven hadden we zeker zeer gewaardeerd. maar hebben het helaas moeten afslaan vanwege tijdgebrek. engelse taal is voldoende voor korte verduidelijkingen. Het typisch siciliaans middelgroot dorp Pedara is op 5 km afstand. heeft een eigen dorpssfeer en bakker slager supermarkt en meerdere prijsbewuste eetgelegenheden. de bevolking is zeer behulpzaam en gastvrij. we voelden ons zeer welkom. De rijstijl van de sicilianen is geven en nemen. In een omgeving met veel nauwe straatjes is het goed opletten en tijd nemen om van a naar b te gaan. van pedara naar catania centro of aci trezza is 45 minuten. minstens. naar syracuse of taormina 1 uur 15 minuten. voor een etnaexcursie zijn we zelf met etnamoving.com gegaan. komen je op locatie ophalen en de gids is een uitmuntend vertellende geologist .
Is er ook iets minder. Het sanitair is gedateerd. alles werkt naar behoren maar verwacht geen luxe. er is een badkamer boven en douche beneden.
en twee toiletten. wel ruim voldoende handdoeken en linnengoed voor twee weken. wij verbleven er met 5 volwassenen 4 dagen. navigatiesysteem voor een vreemdeling is broodnodig als je niet teveel tijd wil verliezen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de service, locatie en omgeving. heerlijk drinkwater uit de kraan
Minpunten: zitcomfort van de banken, gedateerde inrichting
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 mei 2015
Ringraziamo i nostri ospiti per la recenzione.
I nostri ospiti, Ad Rianne Adeline Rick e Jacqueline, sono delle persone simpatiche molto cordiali ed aperte, hanno seguito i nostri consigli facilitando la vacanza. Alla loro partenza abbiamo trovato tutto in ordine. Ci scusiamo per il problema dell'acqua e provvederemo immmediatamente a risolvere il disagio. Ci dispiace non avere brindato insieme a loro con il vino di nostra produzione.
Un arrivederci, Paolo e Marcella
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren