“Topper”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Gradonna Mountain Resort Chalets & Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Kals am Grossglockner
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern resort maar heel knap geïntegreerd in het landschap. Keuken uitstekend! Wij zaten in het hotel zelf, mooie ruime kamer, leuke ‘aparte’ slaapruimte voor de kinderen. Niet goedkoop maar zeker waar voor je geld.

Verbleef: November, 2017, reisde met familie

4 augustus 2017 beoordeeld

we ijn net terug van onze 10 daagse vakantie in het appartement gradonna nr. 18. bijzonder gebouwde appartement met een totale inrcihting van hout en duurzaam en allergievrije beddegoed/meubels/stoffering. grote kamers ,keuken met alles erin en op, we hadden iedere ochten ontbijservices aan huis, het mandje was rijkelijk gevuld iedere ochtend met broodjes/jam/verschillende worst en kaassoorten. het hotel is voorzien van een buiten/binnenzwembad en buiten een buiten meertje. badjassen/handdoeken gratis. wij hebben 1 keer in het hotel gegetensávonds lopend buffet en tussen de middag op het grote terrasbuiten met een magnifiek uitzicht op de bergen rondom. prachtige wandelomgeving, fietsen(hebben we niet gedaan)met de kabelbahn naar boven gratis in de zomer als je de kaart laat zine van het hotel.wij hebben dit 2 keer gedaan en bij adler lounge genoten van het uitzicht en het eten.
gradonna is een heel vriendelijk bijzonder qua architectuur uiterst professioneel schoon etc hotel/appartement. wij komen graag nog een keertje terug.

Kamertip: wij hadden een huis/appartement met 3 volwassenen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
25 maart 2017 beoordeeld

we hebben een goed verblijf gehad en een goede bar waar je ambiance kunt maken
kamers en eten was hel goed er zijn mensen die op alles zagen , is zeker zijn sterren waard ik ben een favoriet van dit hotel

Kamertip: de junior suite of de tower suite is top
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, schitterende ligging (ski in - ski out). Leuk skigebied, geen après ski....
Rust, lekker eten, uitgebreide wellness...Echt top-hotel. Redelijk afgelegen om met de auto te bereiken, maar dat zal een reden zijn waarom het zo rustig is. L

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel!
Junior suite was uitstekend! Heel erg ruim, veel kasten, infrarood sauna, mooie badkamer, goede bedden
Personeel vriendelijk!
Eten top!
Wellness uitstekend!
Design, gezelligheid, goede sfeer...
Komen zeker terug.
Gratis ondergrondse parking
Gratis water

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
15 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pracht hotel op een prachtlokatie spijtig genoeg geen apres ski activiteiten... Buiten het hotel was er buiten de skipistes niets te zien
Geschikt hotel voor mensen met kinderen en ouderen.
Eten was ook niet voor te zeggen een succes.
Kamers waren proper en in orde

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
29 februari 2016 beoordeeld

Als je houdt van skiën, wellness, natuur, rust, lekker eten, design, sporten (naast skiën) ... dan moet je bij Gradonna Mountain Resort zijn.

We rijden met een Elektrische wagen en we konden een ganse week gratis laden in de ondergrondse gratis garage.
De design kamer heeft een aparte zithoek die zo omgetoverd is naar een slaapkamer voor de kinderen, die afgescheiden kan worden met een gordijn. Elke kamer heeft een leuk ruim terras; en de inrichting is strak en efficiënt.
Het diner is afwisselend buffet en à la carte; met een gigantisch aanbod aan gezonde voeding in alle soorten en vormen.
Er is een wellness van 3000m2 met zeker 10 verschillende sauna cabines; een zwembad voor de kids (max 60cm diep); een zwembad voor de zwemmers; een buitenzwembad. Tussen de verschillende pools is er een afscheiding om rust te geven aan iedereen.
Je kan skiën tot aan het hotel en vertrekken vanaf het hotel. Er is een kinderzitje voorzien, maar de lessen van de skischool beginnen in het dorp aan Kinderland. De bus van de Skischool komt de kids oppikken aan het hotel, en ook terug afzetten.

Wij zijn mega enthousiast en gaan zeker terug!

Verbleef: Februari, 2016
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Kals am Grossglockner in overweging
op 1,1 km afstand
Grand Hotel Lienz
nr. 1 van 9 in Lienz
375 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Gradonna Mountain Resort Chalets & Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gradonna Mountain Resort Chalets & Hotel

Adres: Gradonna 1, Kals am Grossglockner 9981, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Oostenrijkse Alpen > Tirol > Kals am Grossglockner
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Kals am Grossglockner
Prijsklasse: € 199 - € 586 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Gradonna Mountain Resort Chalets & Hotel 4*
Aantal kamers: 171
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, Thomas Cook International AG en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Gradonna Mountain Resort Chalets & Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?