4 augustus 2017 beoordeeld

we ijn net terug van onze 10 daagse vakantie in het appartement gradonna nr. 18. bijzonder gebouwde appartement met een totale inrcihting van hout en duurzaam en allergievrije beddegoed/meubels/stoffering. grote kamers ,keuken met alles erin en op, we hadden iedere ochten ontbijservices aan huis, het mandje was rijkelijk gevuld iedere ochtend met broodjes/jam/verschillende worst en kaassoorten. het hotel is voorzien van een buiten/binnenzwembad en buiten een buiten meertje. badjassen/handdoeken gratis. wij hebben 1 keer in het hotel gegetensávonds lopend buffet en tussen de middag op het grote terrasbuiten met een magnifiek uitzicht op de bergen rondom. prachtige wandelomgeving, fietsen(hebben we niet gedaan)met de kabelbahn naar boven gratis in de zomer als je de kaart laat zine van het hotel.wij hebben dit 2 keer gedaan en bij adler lounge genoten van het uitzicht en het eten.
gradonna is een heel vriendelijk bijzonder qua architectuur uiterst professioneel schoon etc hotel/appartement. wij komen graag nog een keertje terug.

Kamertip: wij hadden een huis/appartement met 3 volwassenen
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
25 maart 2017 beoordeeld

we hebben een goed verblijf gehad en een goede bar waar je ambiance kunt maken
kamers en eten was hel goed er zijn mensen die op alles zagen , is zeker zijn sterren waard ik ben een favoriet van dit hotel

Kamertip: de junior suite of de tower suite is top
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, schitterende ligging (ski in - ski out). Leuk skigebied, geen après ski....
Rust, lekker eten, uitgebreide wellness...Echt top-hotel. Redelijk afgelegen om met de auto te bereiken, maar dat zal een reden zijn waarom het zo rustig is. L

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel!
Junior suite was uitstekend! Heel erg ruim, veel kasten, infrarood sauna, mooie badkamer, goede bedden
Personeel vriendelijk!
Eten top!
Wellness uitstekend!
Design, gezelligheid, goede sfeer...
Komen zeker terug.
Gratis ondergrondse parking
Gratis water

Verbleef: april 2016, reisde met familie
15 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pracht hotel op een prachtlokatie spijtig genoeg geen apres ski activiteiten... Buiten het hotel was er buiten de skipistes niets te zien
Geschikt hotel voor mensen met kinderen en ouderen.
Eten was ook niet voor te zeggen een succes.
Kamers waren proper en in orde

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden