“Superlekker! ”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 avonden gegeten en alles was heerlijk. Super vriendelijk personeel en gezellig om te zitten. De laatste avond was mijn man jarig tien kreeg hij als surprise een birthday cake. Echt een aanrader!!!

Schrijf een beoordeling

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf hier 2 x gegeten . Heerlijke curry's met een klein beetje pit erin. Na het eten krijg je een paar heerlijke stukken watermeloen. Samen met een wijntje en biertje en een mooi uitzicht maakt dat dit restaurant een aanrader is !

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven bij Betterview. Hier een aantal keren heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Aantal keren teruggekeerd.

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje afgelegen maar het eten was lekker. En je kon er ook een alcoholische versnapering bestellen, wat niet overal hier te krijgen is..

5 februari 2016 beoordeeld

Ik ben er 3 avonden geweest samen met mijn vrouw en ik kan alleen maar zeggen dat ze een beperkte menukaart hebben wat wil weggen dat je op 14 dagen alles hebt gegeten maar dat vormt geen probleem aangezien alles lekker is. Probeer de coctails maar let op ze zijn heel sterk maar lekker en ze zijn heel schappelijk geprijsd. aanrader

Reizigers die Jikgo Bar& It Daeng Restaurant bekeken, bekeken ook

Ko Yao Yai, Provincie Phang Nga

In Jikgo Bar& It Daeng Restaurant geweest? Deel je ervaringen!