“Voor ons te commercieel”
Beoordeling van Ban Rim Nam Restaurant

Ban Rim Nam Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 27 Restaurants in Ko Yao Yai
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier terecht gekomen rijdens onze scootertocht. Moest natuurlijk wel even naar binnen gezien de recencies alhier. Eten is goed. Ligging is super. Prijs vonden wij te hoog voor hetgeen je krijgt (in vergelijking met andere Thaise gelegenheden). Erg commercieel ingesteld naar ons idee en iets te toeristisch opgezet.

Schrijf een beoordeling

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord WAUW! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten!

We zijn hier in totaal 3 keer wezen dineren tijdens ons verblijf op het eiland!

We zijn de 2e keer lobsters gaan vangen en dat was ons een ervaring zeg! Met een bootje naar de lobsterfarm 5 min verderop en ja hoor klimmen maar! Over wankelende balkjes in de turn houding richting de lobsters!

Terwijl de lokale mensen letterlijk dansend over de balken springen, waar wij nog uitermate voorzichtig stapje voor stapje vooruitgang maakte. We werden wel goed begeleid hoor maar wel best een ervaring zo op het water.

Eenmaal veilig aangekomen bij de betreffende bak mochten we kiezen welke! Nou dat is even lastig want ze zijn allemaal even groot en mooi!

Eenmaal gevangen mochten we onze instabiele tour terug in gang gaan zetten! Om even een beeld te schetsen; met lobster, telefoon en camera(je wil natuurlijk alles vastleggen) in je handen is circus soleil er niks bij!

Eenmaal op de boot terug naar de pier wachtend in het restaurant op onze speciale maaltijd; heerlijk, echt heerlijk!

Kost wat maar is echt het geld meer dan waard!

Ben je in de buurt? Ga dan gezellig hier eten want je krijgt onwijs lekkere maaltijden voor een goede prijs! Los daarvan zijn het onwijs gastvrije en lieve mensen!

Je eet hier beter dan op het synthia resort terwijl dat 5 sterren is.

Als wij ooit terug komen hier, dan eten we zeer zeker daar :)

Het zijn echte vrienden!

Tot snel weer!

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Seafood mix schotel voor 2 pers 2000 bath
groeten, rijst en sausjes inbegrepen.
Zeker een aanrader, zeer vers en lekker.
Jammer dat er geen alcohol mag geserveerd worden(moslim).

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je lekker eten, niet duur, en voor een redelijke prijs op een top lokatie.
De bediening was top en gratis ijsje toe..

18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de boot naar de lobster farm, zelf kiezen en 10 min later op je boord..... Zooo lekker.... Super mooi uitzicht en super vriendelijke mensen

Reizigers die Ban Rim Nam Restaurant bekeken, bekeken ook

Ko Yao Yai, Provincie Phang Nga

In Ban Rim Nam Restaurant geweest? Deel je ervaringen!