Beoordeeld op 13 augustus 2019

We waren in 2014 de eerste gasten in dit hotel
Wat een pracht hotel
Met een super de luxe Spa
Nu gaan eind augustus terug naar dit hotel hopelijk is die nog net zo top als 5 jaar geleden

Heb er enorm zin in
Tot snel izgrev

Datum van verblijf: augustus 2019
Aiche, Guest Relations Manager van Hotel Izgrev Spa & Aquapark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Dear Guest,
Thank you so much for your warm comments!
Our aim is to make our customers feel like at home by providing everything they need; and make them experience an unforgettable stay. Therefore, we are so glad if we achieved that! It was a big honor for us to welcome you at our hotel.
We look forward to see you again!

Best Regards
Guest Relation Department

Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch aquapark, lekker eten, mooie kamers, vriendelijk personeel.

Het enige nadeel was de ligging. Er is geen openbaar vervoer in de buurt, maar de taxi is wel zeer goedkoop.
In het zwemcomplex kan je eten en drinken, er zijn voldoende redders en er is een dj aanwezig. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Eerst en vooral: vergeet alle horrorverhalen die je hier en op andere review-sites leest. Dit hotel is zoveel beter dan sommigen hier durven beweren!
Hygiëne in zowel het aquapark, de restaurants/bars, het hotelgebouw als de kamers is goed tot zeer goed te noemen. Onvriendelijk personeel? Nog geen enkele negatieve ervaring mee gehad. Maaltijden zijn op het ontbijt na zeer gevarieerd en er is steeds voor elk wat wils. Het enige iets of wat negatieve dat ik me voor de geest kan halen is dat de kennis van het Engels bij het personeel beter kan. Maar met wat moeite van beide kanten hoeft dat niet meteen een probleem te zijn. Over de ligging van het complex kan ik kort zijn: prachtig! Het klopt dat je niet zomaar eens tot aan het stadje kan wandelen, maar met de goedkope taxi's (200mkd/3,5€ naar Struga, 600mkd/10€ naar Ohrid) durf ik te betwijfelen of dit wel überhaupt een probleem is.
Wegens de vele trappen en hoogteverschillen op het complex is het totaal ongeschikt voor mensen die slecht te been zijn, maar dat werd overal bij het boeken goed aangegeven.
Het propere, mooi aangelegde en erg gevarieerde aquapark is een voltreffer voor de kleine en minder kleine kinderen. Van rustige, minder avontuurlijke glijbanen tot het steilere en snellere werk: voor elk wat wils.
Kort samengevat: denkt u erover na om een vakantie in dit hotel te boeken? Gewoon doen! U zal er geen moment spijt van hebben.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Er heerst virus volgens hele aardige dokter komt het door waterpark.Personeel over algemeen vriendelijk ,hotel is mooi en ligging prachtig maar toen dochter ziek werd en s'nachts water en biscuitjes nodig had waren ze superonvriendelijk en service dus ver te zoeken.Macedonië is geweldig driedubbel de moeite waard maar ipv Izgrev ander hotel kiezen!!!Zijn genoeg hotels met zwembad,het meer is geweldig laat dat waterpark en Izgrev hotel maar links liggen en ga naar hotel in Struga of Ohrid!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2017

Het hotel ziet er op het oog prachtig uit... kijk je verder zie je een probleem met hygiene. Schoonmaak is minimaal... of niet...
De ligging is mooi, het uitzicht is prachtig...
Het waterpark... tja, dat is gewoon vies! Er wordt NIET schoongemaakt...
Mijn kinderen en ik hebben de eerste 3 dagen er het beste van gemaakt! Gewoon proberen er doorheen te kijken... maar als je dan alle 3 ziek wordt is het natuurlijk klaar.
Koorts, overgeven, buikpijn, diarree...
En we waren niet de enige. Dramatisch hoeveel mensen er ziek waren. Er zijn zelfs mensen opgenomen in het ziekenhuis.
Komt door de hoogte, de warmte, de kruiden.... zeggen de reisleiding en het hotel.
Ik denk het toch niet!!!
We zijn niet lang in de zon geweest, hebben goed en veel water gedronken, hebben geen rare /vreemde dingen gegeten...
De onzichtbare reisleiding is ook vreemd als er zo'n situatie zich voor doet... lekker makkelijk om je kop in het zand te steken en de mensen aan hun lot over te laten.
Geen aanrader dus.

Kamertip: Boek een kamer in een ander hotel tot ze hier hun hygiene zaakjes op orde hebben
Datum van verblijf: augustus 2017