Beoordeeld op 5 oktober 2017

Mijn kamer werd bijna niet gepoetst .In mijn bad lagen nog haren die niet van mij waren. De vloerbekleding op alle verdiepingen waren heel vies met vele vlekken nooit schoongemaakt. In het restaurant waar het eten klaar staat daar boven lampen met een heel hoop stof op . Het eten zelf soms nog koud en alle dagen wel het zelfde.Maar wat ik nog het ergste vond was aan het wachten tot het restaurant open ging s morgens de klapdeur van de keuken ging open ik zag binnen op een rek een muis lopen echt waar niet meer daar gaan eten toen .Wie daar nog komt ik nooit meer.

Kamertip: Achterkant niet gekozen voor het lawaai maar voorkant om 5.50 s morgens ook lawaai door moskee in de buurt .
  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2017

Ligging kan niet beter. Aan het meer, met zwembad en aan de overkant van de straat loop je Struga in. Het hotel is een ongezellige Oostblok kolos. Donkere lounge ,ongezellige eetzaal met bijna alleen maar tafels voor 8-10 personen.
De kamers zijn echter ruim, netjes en schoon.De douche veroorzaakte bij ons regelmatig een overstroming omdat de badwand niet stevig bevestigd is. Overal in het hotel mankeert wel iets,Vloerbedekking in de gangen met grote (lekkage) vlekken, muziek in het restaurant hard en soms alleen maar brommend, zwembad slecht onderhouden, bedjes zanderig en de matrasjes zijn dringend aan vervanging toe.Tegels waar een stuk van mist of helemaal ontbreken.Wel een uitgebreid terras naast het zwembad voor hapje drankje en deze worden ook aan het zwembad geserveerd.WC bij zwembad is een een bergruimte.
Het ontbijt is prima, uitgebreid buffet en eieren en pannenkoekjes worden a la minute gebakken.. Drankjes en koffie in de lounge zijn prima. WIFI wisselend. Soms wel op de kamer. soms niet.Regelmatig een bruiloft in het hotel waarbij de muziek op extreem volume gaat.Wij hadden gelukkig geen kamer aan die kant.
Al met al een redelijk goed hotel met perfecte ligging maar er kan nog veel verbeterd worden.

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Elk weekend en soms ook doordeweeks zijn hier (bruilofts)feesten. Hierbij staan de hotelgasten op de tweede plek. Het geluidsniveau is vergelijkbaar met een festival. Op de meeste kamers heb je hier last van. De kinderen die zich niet vermaken voetballen door de lobby. En bij de hotelbar staat een rij met bruiloftsgasten. De feesten duren meestal tot 1 uur in de nacht.
Als je pech heb hebben ze de volgende dag het feest nog niet afgebouwd en wordt het ontbijt gedeelte gehalveerd.
Klachten hierover wimpelen ze schaamteloos af.

Verder: de kamers zijn klein en gedateerd,aar wel schoon. De airco werkt, al is ie wel wat rumoerig.
Personeel in zowel het hotel als de bars zijn niet vriendelijk. De housekeeping wel.

Pluspunten: de meeste kamers hebben een geweldig uitzicht en het ontbijt is zeer goed.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Het verblijf van 2 weken in hotel Drim was heel aangenaam! Vooral de mensen van de receptie met name Mw. Emilija Naumoska. Ze voelt gasten gied aan, zorgt dat gasten zich op hun gemak voelen. Geeft goede referenties in welke restaurants te eten, nl. Aquarius en Versus in Struga.

Kamertip: Kamers met uitzicht op meer en rivier
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Net terug van onze vakantie in Macedonië. Eigenlijk gingen we na het lezen van bepaalde recensies met enige scepsis op reis. Direct na aankomst verdwenen onze vooroordelen al snel. Het hotel is gedateerd maar er wordt hard aan gewerkt om verbeteringen door te voeren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam als je ze met een glimlach en een vriendelijk woord benadert. Er wordt redelijk Engels gesproken maar niet genoeg om ver buiten de menukaart te converseren. Een paar woordje Macedonisch leren doet echt wonderen. Het hotel ligt ideaal aan de Drim en aan het meer. Ook het centrum van Struga met veel goede gunstig geprijsde restaurants ligt heel dichtbij. Zoals reeds gezegd zijn de kamers wat gedateerd maar wel schoon. Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid. Wij hadden alleen logies ontbijt dus over het diner kunnen we niets zeggen. Nadeel als je alleen logies en ontbijt boekt is dat de ligbedjes op het strand en de handdoekenservice tegen betaling zijn. 2 bedjes kosten voor de hele dag 250 Denar (ongeveer 4,50 Euro dus waar hebben we het eigenlijk over). Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding van het hotel zeer goed maar verwacht (nog) geen geoliede toeristenmachine á la Turkije. Wij vonden dit juist wel charme hebben. In het hotel werden wel veel trouwerijen gevierd soms gaf dit wat lawaai overlast. Traditioneel trouwen veel mensen in Macedonië in de maand augustus omdat dan de meeste familieleden die in het buitenland (een derde van de Macedonische bevolking woont in het buitenland) op vakantie in hun geboorteland zijn en de feesten kunnen bijwonen. Wij kunnen Hotel Drim van harte aanbevelen als je tenminste niet op alle slakken zout legt.