Beoordeeld op 7 augustus 2017

Wij verbleven 7 nachten in een appartement, ruim en schoon met prima badkamer en een eigen serre (die uitkeek op een parkeerplaats maar toch mooi). De keuken was ook goed voorzien, inclusief vaatwasser. Het bed was prima en er is satelliet-TV met alleen maar Franse zenders. Minpunt was dat er Wifi zou zijn maar daarvoor was alleen signaal bij de receptie. Het hotel heeft ook een restaurant maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Supermarkt is op 15 min rijden.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Druk bezocht snackresto in de buurt van Omaha Beach. Ruim terras, maar weinig keuze om te eten. Ergens begrijpelijk met al de toeristen. Het moet nu eenmaal vooruit gaan. Vooral boekweitpannenkoeken met eitjes en diverse extra's. Goed voor een snelle hap al is het niet goedkoop.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 maart 2017

We waren er twee dagen. Uitstekend hotel en schoon. De ligging is perfect kan niet beter. Aan de overkant ligt het Overlord museum is echt een bezoek waard. Aan de andere kant ligt de indrukwekkende Amerikaanse begraafplaats. Het enige minpuntje was dat er s'avonds niet gegeten kan worden.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 maart 2017

Wij zaten hier van 4 t/m 6 maart. Prima hotel erg schoon en mooie kamers! Ook het restaurant zag er prima uit! Het restaurant is alleen niet open voor diner dat was jammer. Ontbijt was oké en het personeel was vriendelijk. En je zit vlakbij het Overlord museum en de Amerikaanse begraafplaats.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juli 2016

Dit restaurant bevindt zich vlak bij het Amerikaanse kerkhof van Omaha Beach. Het eten is redelijk, met vrij grote porties. Het personeel is vriendelijk, maar het restaurant (onderdeel van een hotel) heeft weinig charme.
Voor 2 crêpes met suiker, 1 hartige crêpe, 1 maaltijdsalade (chêvre), een portie friet en drankjes voor 2 volwassenen en 2 kinderen betaalden we 47 euro. Kortom, niet aan te raden voor culinaire hoogstandjes, wel om de maag te vullen na een stevige strandwandeling.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie