“Super vakantiehuis”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super vakantiehuis”
Beoordeeld op 9 augustus 2015 voor een verblijf in Juli, 2015

We hebben hier 9 dagen overnacht en hebben het erg naar ons zin gehad! Het huis was ons heel goed bevallen! Het huis was van alle gemakken voorzien, airco, mooi groot bed, keuken, WiFi en een leuk buiten terras. De eigenaren waren erg vriendelijk en we konden altijd daar terecht voor informatie! Ook was er een eigen parkeerplaats bij het huis, afgesloten van de straat. Het huis staat dichtbij het strand en er waren veel leuke plekken in de buurt om te bezoeken!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren